Edelherten

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
JBD
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Edelherten

Bericht door JBD » za aug 14 2010 8:56 am

Na een behoorlijke regen- en onweersbui, toch nog geluk. De herten kwamen alsnog uit het bos.
Dus niet voor niets gewacht.

1Afbeelding

2.

Afbeelding

3.

Afbeelding

4.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door JBD op za aug 14 2010 10:05 am, 1 keer totaal gewijzigd.

GdP

Re: Edelherten

Bericht door GdP » za aug 14 2010 9:05 am

Mooie serie Joyce!

Alleen jammer dat je foto's zo klein zijn.

vulture
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door vulture » za aug 14 2010 9:20 am

Prachtig beest, mooie foto's

Jomar

Bericht door Jomar » za aug 14 2010 9:05 pm

Leuk dat het wachten beloond is!, dat maakt een foto voor jezelf altijd wel meer speciaal.

Qua foto's vind ik wel dat ze allemaal niet scherp zijn , dat is jammer,

maar wat zijn het een mooie beesten he!

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door JacTrum » za aug 14 2010 11:06 pm

Ja, aan het moment en de omstandigheden mankeert het niet Joyce. Helaas wel aan de scherpte en dat is erg jammer. Ik zou me daar dus nu eerst maar op concentreren, want verder maak je erg mooie foto's!
(edit) Ik heb nog eens even goed naar de exif info gekeken. Je hebt natuurlijk met een forse toeter gewerkt! 500 mm is gecropt te vergelijken met 750 mm en ik denk dat je dan toch naar een kortere tijd moet dan 1/200 seconde. Of werken vanaf statief?
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

GdP

Bericht door GdP » za aug 14 2010 11:17 pm

Foto drie, dat is gewoon vader en zoon. :)

JBD
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door JBD » zo aug 15 2010 1:31 am

JacTrum schreef:Ja, aan het moment en de omstandigheden mankeert het niet Joyce. Helaas wel aan de scherpte en dat is erg jammer. Ik zou me daar dus nu eerst maar op concentreren, want verder maak je erg mooie foto's!
(edit) Ik heb nog eens even goed naar de exif info gekeken. Je hebt natuurlijk met een forse toeter gewerkt! 500 mm is gecropt te vergelijken met 750 mm en ik denk dat je dan toch naar een kortere tijd moet dan 1/200 seconde. Of werken vanaf statief?
Ik werk vanaf statief, dus dat is het niet en als ik naar de toeters kijk waarmee andere fotografen werken, dan ben ik nog maar een heel kleintje. Ik moet dus een andere sluitertijd gebruiken. Ik werk nog niet zo lang met deze lens, dus is het wennen. Maar dank voor de tips.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”