Engggggg........

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Engggggg........

Bericht door JacTrum » za aug 14 2010 8:16 pm

Prachtige foto's Rene! (Hoe dat beest ook mag heten, de foto's veranderen daardoor niet van kwaliteit :-) )
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

Frankie
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Frankie » za aug 14 2010 8:42 pm

Leuke serie, snelle en koelbloedige actie ! Goed idee van Edwin73 ook, ik zie zo'n natuurserie 'Grasshopper Remoss' wel zitten, over levensgevaarlijke dieren Nederlandse achtertuintjes met veel dramatiek neergezet. Helemaal mooi als Remoss een vet accent blijkt te hebben dat kan wedijveren met Crocodile Dundee himself. Wie weet slaat het aan..

Maaike580

Bericht door Maaike580 » za aug 14 2010 9:10 pm

coool..... vooral die 1e :lol:

eteuben

Bericht door eteuben » za aug 14 2010 10:17 pm

Had er laatst 1 in huis, maar heb em keurig buiten gezet...

Vind ze niet eng, maar wel erg mooi hoe de natuur meedenkt over het camoufleren van het beestje. Net zo groen als de sprietjes! Foto 1 vind ik erg mooi...

wblink
Forumlid
Forumlid

Bericht door wblink » zo aug 15 2010 3:54 pm

JacTrum schreef:Prachtige foto's Rene! (Hoe dat beest ook mag heten, de foto's veranderen daardoor niet van kwaliteit :-) )
Hoi Jac,

Ik voel me zelden geroepen om een oordeel over een foto van een ander te geven. OF de foto moet me in het hart raken. Ik geef geen commentaar op een mi afschuwelijke foto, omdat de maker ervan nu juist ZO'N foto had bedoeld.
Ik heb zelf onvervangbare foto's die ik met m'n iPhone heb gemaakt. Van kwaliteit is geen sprake, het lijkt nergens op, maar zou ze voor geen goud willen missen (en zet ze ook niet hier neer).

René vroeg zelf naar de naam van het beestje en ik heb de moeite genomen dat op te zoeken.
Nee, dat verandert uiteraard niets aan de kwaliteit van de foto, daar ging het ook niet om.
Willem.

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****

Bericht door JacTrum » zo aug 15 2010 10:34 pm

Oh maar Willem, mijn reactie was absoluut niet negatief naar jou bedoeld! Meer als een misschien nog niet eens half geslaagd grapje.
Ik geef zoals je intussen wel hebt gemerkt 'wat vaker commentaar' :-) Dat doe ik dan op mijn beurt ook niet direct omdat ik het allemaal beter denk te weten, maar in toenemende mate omdat ik merk dat mensen het erg fijn vinden reacties op hun foto's te krijgen. Ik sprak laatst een paar forumleden die me zelfs zeiden "Toen ik die foto plaatste dacht ik vast dat jij er wel op zou reageren en toen deed je het niet verdorie!"
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”