Dank voor de mooie woorden
DIe laatste is geen toegift, maar ik ben er erg blij mee. Met de rest ook uiteraard. Het is zo ongeveer wat ik voor ogen had en erg fijn als het dan ook nog lukt.
De waterbommen komen niet uit de verf helaas. Bij de show van Belgie heb ik me laten verrassen waardoor ik snel iets moest bedenken en de camera vanuit verticale stand naar horizontaal heb gezwengeld. En vervolgens heb ik teveel erop heb willen zetten. Gevolg is een beetje vreemde compositie (foto 4), maar het staat er tenminste op.
De show van nederland viel me een beetje tegen. Ik ben veel meer gewend van ze, met name ook de watertpartijen. Achteraf heb ik begrepen dat ze niet alles mochten afsteken wat ze klaar hadden staan in verband met de aangetrokken wind. En da's jammer, maar het weer speelt af en toe ook een flinke rol. Ooit is er een vuurwerk afgestoken in de mist. Veel te horen, maar werkelijk niets te zien behalve wat oplichtende mistflarden
Belichting is een lastige, en de enige manier om het goed te krijgen is een paar keer doen. En wat dat betreft ben ik blij dat het vlak voor de deur is. En elke keer leer ik weer iets bij
Oh, voor de liefhebber, zondag 29 augustus om 22:00 is er nog een show.