Gisteren op het havenfestival de volgende plaat geschoten. Ik vind 'm wel wat hebben.

Voor het totale beeld om een en ander een beetje in perspectief te plaatsen:

Ik heb er wel een paar achter elkaar genomen ja. Dan kan je even kijken welke de beste is. Als het op je camera zit, waarom zou je het dan niet gebruiken?Germay schreef:Zooooooo!!!gaaf zeg vooral #1 prachtig weergegeven, in de burst-mode genomen Patrick?:mrgreen:
100% mee eens,het zit er niet voor niks op.Patrick schreef:Ik heb er wel een paar achter elkaar genomen ja. Dan kan je even kijken welke de beste is. Als het op je camera zit, waarom zou je het dan niet gebruiken?Germay schreef:Zooooooo!!!gaaf zeg vooral #1 prachtig weergegeven, in de burst-mode genomen Patrick?:mrgreen:
![]()
Er is overigens niet aan gesneden. Natuurlijk wel even met Capture NX gespeeld.
Maar ja, als foto 2 er niet bijgeplaatst was dan hadden we nooit geweten wat Patrick met het Nijlpaard had bedoeld.Miss Nikon schreef:Ik vind het een vetcoole plaat en vind het eigenlijk wel een beetje jammer dat je foto 2 erbij hebt geplaatst... alsof je 1e foto daardoor alle kracht heeft verloren.
Desalniettemin vind ik 'm echt geweldig!
Precies. Ik heb vanaf het begin beseft dat foto 1 de foto is waar het om gaat. Niet dat ik ontevreden ben over de tweede hoor.a90 schreef:Maar ja, als foto 2 er niet bijgeplaatst was dan hadden we nooit geweten wat Patrick met het Nijlpaard had bedoeld.
Grappig dat dit draadje ineens weer tot leven komt. Wellicht door de titel.De Put schreef:Schitterend beeld heel mooi scherp vastgelegd!
Als ik toch een klein puntje van kritiek mag geven... ik zou de plaat zo vervormd hebben dat de kettting en kabel exact uit de hoek komen.