Rood Vierkant

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
Solitary™

Rood Vierkant

Bericht door Solitary™ » ma aug 16 2010 6:13 am

Gisteren heb ik hier een foto in het vierkante formaat geplaatst die eigenlijk niet met dat formaat in het achterhoofd gemaakt was. Het was een oudere NEF die ik nog had liggen. Ik kreeg hier een aantal leuke reacties op, waar voor mijn dank!

Nu zou ik er graag een willen plaatsen waarvan ik, tijdens de opname, wel een 'vierkante' gedachte had. Ben benieuwd naar jullie reacties!

Als je het rotzooi vind, mag je het ook zeggen...... :)
Afbeelding

Vriendelijke groet,
Jan

Daniël

Re: Rood Vierkant

Bericht door Daniël » ma aug 16 2010 7:42 am

vind het gewoon een foto van een rode muur met een gele afvoer onderin. Leuk detail opzich die afvoer.
Maar verder zou ik deze foto nooit geschoten hebben.

Rijko

Bericht door Rijko » ma aug 16 2010 7:44 am

Mooie foto. Erg leuk dat patroon van rode steentjes.

Een kritiek punt, dan maar! Ik vind het paaltje onder en de grijze balk boven erg storend. Snij die maar weg. Maar of er dan een interessante foto overblijft??

Tevens, ik zou een serie maken van een aantal met dit vierkant concept. Ik denk dat een serie van zo'n 5 of 6 foto's interessanter is dan 1 foto per keer. Het concept maakt dan de serie als totaal sterk, daar past deze rode muur dan ook erg goed in.

krizz
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door krizz » di aug 17 2010 9:29 pm

De foto's die je geplaatst hebt zou je eigenlijk d.m.v. photoshop ander prog. kan natuurlijk ook samen voegen tot een beeld. Want nu zijn het 2 voor mij niet veel zeggende beelden.
Maar beide bij elkaar zou wel eens mooi kunnen zijn.

Gr Krizz

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”