Ongewenste voorwerpen meedragen

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Jomar

Ongewenste voorwerpen meedragen

Bericht door Jomar » ma aug 16 2010 10:23 pm

Al struinend door de natuur kom je af en toe wel weer iets geks tegen,

Deze keer stuitte ik op een kolossaal mannelijk Damhert,
eenmaal gepositioneerd in de bosjes kwam ik er na een aantal minuten achter dat meneer toch wel lichtelijk geïrriteerd was om het feit dat hij wat bij zich droeg wat niet eigen was,

Vervolgens heerlijk naar een schouwspel zitten staren waarbij hij tevergeefs probeerde de ellende van zijn gruwelijke gewei af te schudden.
Na een paar minuten heen en weer schudden ,schuren met het behulp van een boom waarbij duidelijk geïrriteerde geluiden te gehoren kwamen, gaf meneer het toch maar op.

Dan zijn een paar armen toch niet verkeerd :lol:

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

D. Haaksma
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Ongewenste voorwerpen meedragen

Bericht door D. Haaksma » ma aug 16 2010 10:33 pm

Wel een leuke serie.
Maar het is wel-zeker eigen.

Het linker blad - boven, foto 1 is nog een beetje bruinrood. Daar zit nog wat ( opgedroogd) bloed.
Hij probeert de huid die bij het volgroeien van het gewei los komt en jeukt kwijt te raken.
Een natuurlijk proces wat je hebt vastgelegd.

De edelherten op de veluwe lopen soms (een paar) dagen met halve lappendekens rond hun kop.

Beeldvanger

Bericht door Beeldvanger » ma aug 16 2010 10:35 pm

Prachtige foto's vooral nr1 vind ik mooi.

groet Cor

corretje

Bericht door corretje » ma aug 16 2010 10:37 pm

D. Haaksma schreef:Het linker blad - boven, foto 1 is nog een beetje bruinrood. Daar zit nog wat ( opgedroogd) bloed.
Zo, dat heb je scherp gezien. Alsof je er verstand van hebt :shock: Ik dacht eerst dat het een poetslap was, maar dus niet! Haha.

Leuke serie inderdaad. Met voor mij ook 1 als uitschieter.

Jomar

Bericht door Jomar » ma aug 16 2010 10:47 pm

D. Haaksma schreef:Wel een leuke serie.
Maar het is wel-zeker eigen.

Het linker blad - boven, foto 1 is nog een beetje bruinrood. Daar zit nog wat ( opgedroogd) bloed.
Hij probeert de huid die bij het volgroeien van het gewei los komt en jeukt kwijt te raken.
Een natuurlijk proces wat je hebt vastgelegd.

De edelherten op de veluwe lopen soms (een paar) dagen met halve lappendekens rond hun kop.
Dat meen je niet, leuk om dat te horen zo, nu snap ik dat hij zo bezig was aangezien het jeukt dan ja,
Weer wat geleerd!, ik loop daar al jaren en had dit ook nog nooit gezien gek genoeg,

thnx voor de info!

JBD
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door JBD » di aug 17 2010 12:24 am

Wat een leuke serie. Het vegen is bijna teneinde, maar zo af en toe zie je nog wel wat herten met deze lappen aan hun gewei. Mooie waarneming.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”