Wende Snijders op het zomerfeest in Gorinchem

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
ppbogaard
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Wende Snijders op het zomerfeest in Gorinchem

Bericht door ppbogaard » zo aug 15 2010 10:26 pm

Vandaag (zondag 15 augustus 2010) werd het zomerfeest in Gorinchem fantastisch afgesloten door Wende Snijders. 8)
Hier een impressie.

1
Afbeelding
2
Afbeelding
3
Afbeelding
4
Afbeelding
5
Afbeelding
6
Afbeelding
7
Afbeelding
8
Afbeelding
9
Afbeelding
10
Afbeelding
Laatst gewijzigd door ppbogaard op za aug 21 2010 4:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Vriendelijke groet, Peter

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****

Re: Wende Snijders op het zomerfeest in Gorinchem

Bericht door JacTrum » zo aug 15 2010 10:54 pm

Héél fraai gedaan Peter! Mijn complimenten!
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

Jasiu
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Jasiu » ma aug 16 2010 12:05 am

Mooi !!! :wink: ... hoe ze dat flesje water "fijn" knijpt ...die expressie !!! toppie hoor !!!

Arno P

Bericht door Arno P » ma aug 16 2010 9:11 am

Wowww...die derde....haren staan rechtop in mijn nek :oohh: :wink2:
Laatst gewijzigd door Arno P op ma aug 16 2010 10:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

ppbogaard
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door ppbogaard » ma aug 16 2010 12:37 pm

Dank aan jullie allen, word zeer gewaardeerd. :D
Ik heb nog veel meer foto's gemaakt van dit concert, maar om nog meer foto's te plaatsen, word een beetje eenzijdig. :)
Eenzijdig was het concert overigens niet, wat een vakvrouw en wat een stem, kippenvel 8) , zou er nog veel meer over kunnen uitweiden, maar daar is dit forum niet voor :wink2:

roes
Forumlid
Forumlid

Bericht door roes » ma aug 16 2010 1:37 pm

Schitterende serie Peter 8) .
Wat een scherpte wow 8) , complimenten ,met als uitschieter foto 3 wat een power in deze plaat :mryellow: .

groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven

mek

Bericht door mek » ma aug 16 2010 4:36 pm

Mooie serie!

Wat ik me altijd afvraag is of je foto's van concerten maar zo mag publiceren. Er is toch zoiets als portraitrecht?

Ik kan me ook indenken dat er verschil zit tussen een openbaar buitenoptreden, bijv. op de markt van een stad en een besloten concert waar je een kaartje voor moet kopen.

corretje

Bericht door corretje » ma aug 16 2010 5:36 pm

Supergaaf gedaan zeg!! Erg mooie foto's die de sfeer van het moment uitstekend vertolkt!

En ik ben vast een enorme cultuurbarbaar als ik zeg dat ik geen idee heb wie Wende Snijders is! Hahaha. Sorry daarvoor... :oops:

ppbogaard
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door ppbogaard » ma aug 16 2010 5:53 pm

mek schreef:Mooie serie!

Wat ik me altijd afvraag is of je foto's van concerten maar zo mag publiceren. Er is toch zoiets als portraitrecht?

Ik kan me ook indenken dat er verschil zit tussen een openbaar buitenoptreden, bijv. op de markt van een stad en een besloten concert waar je een kaartje voor moet kopen.
Dankjewel mek.
Bij dit optreden mocht gewoon gefotografeerd worden, de zomerfeesten in Gorinchem zijn gratis en vrij toegankelijk voor iedereen. Ook youtube staat vol filmpjes van de zomerfeesten in Gorinchem.

ppbogaard
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door ppbogaard » ma aug 16 2010 5:56 pm

corretje schreef:Supergaaf gedaan zeg!! Erg mooie foto's die de sfeer van het moment uitstekend vertolkt!

En ik ben vast een enorme cultuurbarbaar als ik zeg dat ik geen idee heb wie Wende Snijders is! Hahaha. Sorry daarvoor... :oops:
Bedankt Corretje,

Geeft niet dat je niet weet wie Wende is. Ze heeft dit jaar de gouden Harp gewonnen en op veel festivals gestaan. Ze wordt steeds bekender bij een breder publiek, ik had haar ook nooit eerder live gezien.

corretje

Bericht door corretje » ma aug 16 2010 6:04 pm

Ok, ik ben al blij dat je niet boos bent :D

En thanks voor de toelichting. Ik ga haar eens opzoeken op internet. Ben gelijk nieuwsgierig! Dus dat heb je in ieder geval al bereikt.

Daan
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Daan » ma aug 16 2010 7:34 pm

3 is erg gaaf !

Ik denk dat het per artiest verschilt . Van de artiesten die ik leuk vind mag het gewoon :) Wat ik wel doe is de beste foto's opsturen /laten zien . Je weet nooit waar het goed voor is . Heb "toevallig" al een paar keer gast/ vip kaarten gewonnen van bv 3FM awards :wink2:

Genster
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Genster » ma aug 16 2010 8:06 pm

Misschien heb je hier iets aan; http://www.iusmentis.com/auteursrecht/n ... tretrecht/

mek

Bericht door mek » ma aug 16 2010 8:41 pm

Bedankt voor de link. Ik ben zelf beroepsmusicus, vandaar dat ik het me afvroeg. Wende is trouwens een fantastische zangeres, ik heb het voorrecht gehad wel eens met haar (en het Metropole Orkest) te werken. Erg leuk!

Frankie
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Frankie » di aug 17 2010 12:03 am

Mooie foto's met hier ook nummer drie als favoriet. Op twee staat ze ook erg mooi, een close up waardig (kwart linksboven ?) Nummer 7 vind ik op een of andere manier ook wel wat hebben.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”