Hier een impressie.
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Dankjewel mek.mek schreef:Mooie serie!
Wat ik me altijd afvraag is of je foto's van concerten maar zo mag publiceren. Er is toch zoiets als portraitrecht?
Ik kan me ook indenken dat er verschil zit tussen een openbaar buitenoptreden, bijv. op de markt van een stad en een besloten concert waar je een kaartje voor moet kopen.
Bedankt Corretje,corretje schreef:Supergaaf gedaan zeg!! Erg mooie foto's die de sfeer van het moment uitstekend vertolkt!
En ik ben vast een enorme cultuurbarbaar als ik zeg dat ik geen idee heb wie Wende Snijders is! Hahaha. Sorry daarvoor...
Ik denk dat het per artiest verschilt . Van de artiesten die ik leuk vind mag het gewoonmek schreef:Mooie serie!
Wat ik me altijd afvraag is of je foto's van concerten maar zo mag publiceren. Er is toch zoiets als portraitrecht?
Ik kan me ook indenken dat er verschil zit tussen een openbaar buitenoptreden, bijv. op de markt van een stad en een besloten concert waar je een kaartje voor moet kopen.
Misschien heb je hier iets aan; http://www.iusmentis.com/auteursrecht/n ... tretrecht/mek schreef:Mooie serie!