Concours Hippique Eindhoven 2007

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
SwederD70
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Concours Hippique Eindhoven 2007

Bericht door SwederD70 » vr mei 18 2007 10:14 am

Dit lange weekend aan de Karpendonkse Plassen in Eindhoven het Concours Hippique, 4 dagen dressuur en springen.
Het Nederlands kampioenschap dressuur wordt verreden, met deelname van s'Neerlands beste ruiters en de internationale derby met s'werelds beste ruiters.
Best wel leuk, kun je al die ruiters eens in het echt en van dichtbij zien....
Vast een voorproefje...

1. 70-200mm f/2.8 ED-VR; Begon goed...(het zijn en blijven soms stomme beesten...)
Afbeelding

2. 18-70mm f/3.5-4.5 G ED-DX; Ff de sponsor in beeld brengen...en het paard is weer blij met zijn zoveelste rozet! en de wortels die hij heeft gekregen als prijs.
Afbeelding
Niet Ziet Jij Wat Zie Zie, Ik Ik

https://www.flickr.com/photos/roder16078/

Gert Wagelaar

Bericht door Gert Wagelaar » vr mei 18 2007 11:28 am

Paarden, dieren in zijn algemeen, zijn moeilijk goed in beeld te brengen, zou als ik jouw was zorgen woor een rustige achtergrond, zeker niet dat contrast zoeken met die witte tenten op de achtergrond ivm negatieve beinvloeding van de lichtmeter.

Grojan
Forumlid
Forumlid

Bericht door Grojan » vr mei 18 2007 5:45 pm

He wist niet dat Nikon ook paarden maakte :lol: :lol: .

renecita

Bericht door renecita » vr mei 18 2007 7:07 pm

In vind de eerste foto wel geestig.
Dat gebeurt er dus als jij denkt dat je erover heen springt, maar het paard anders beslist... :D

Mooie foto dus, wat mij betreft....

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”