Nieuwe versie View NX2 draaien op Linux?

Discussies over fotobewerking en archivering
Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Nieuwe versie View NX2 draaien op Linux?

Bericht door Patrick » za aug 21 2010 1:14 am

Tom schreef:Dan ga ik toch vragen naar een artikeltje, die er volgens jou moeten zijn. Ik kan het niet vinden (en ik heb echt wel verder dan alleen dit forum gezocht) :)
Dat slaat waarschijnlijk op mijn opmerking richting Kroontje dat VMWare makkelijk te installeren is. Daar is een berichtje tussen gekropen zonder dat ik het in de gaten had. Sorry daarvoor. Ik weet niets van hoe je het kan installeren onder Wine of zo, en ik heb ook helemaal geen plannen het te gaan proberen.

Kleine aanpassing in mijn eerdere post gedaan om aan te geven waar het om gaat.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Tom
Forumlid
Forumlid

Bericht door Tom » za aug 21 2010 8:50 am

Shit. :(

Maar ok :)

Tobias

Bericht door Tobias » zo aug 22 2010 1:57 pm

Tom schreef: *Er is ook een Apple variant.
Wel gedownload maar nog geen install gedaan. Twijfel of ik het er op moet gooien. Meestal wacht ik nieuwe software een aantal maanden af. Het huidige Vieuw NX draait uitstekend en voor bewerken gebruik ik andere software.

JaapV
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Bericht door JaapV » zo aug 22 2010 9:37 pm

Tobias schreef:
Tom schreef: *Er is ook een Apple variant.
Wel gedownload maar nog geen install gedaan. Twijfel of ik het er op moet gooien. Meestal wacht ik nieuwe software een aantal maanden af. Het huidige Vieuw NX draait uitstekend en voor bewerken gebruik ik andere software.
En gelijk heb je. "If it ain't broke, don't fix it". Had ik zelf ook ter harte moeten nemen... :?
Groet, Jaap

Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes

Plaats reactie

Terug naar “Fotobewerking en archivering”