Ik ben erg blij met dit objectief lekker lichtsterk en zeer compact, ik ben bang dat ik toch liever primes op me camera heb dan die zware zoom objectieven.
Mag ik vragen waarom je op een D700 een 35 1.8 DX hebt gekocht?AEL schreef:Ik heb 'm ook sinds een kleine week en ben er zeer tevreden mee. Toegegeven, het bokeh is inderdaad niet te vergelijken met kanjers als de 85mm 1.4, maar voor prijs van de 35mm mag je zeker niet klagen (en dat doe ik dus ook niet!).
Arjan
Er staat toch 'op mijn D300'...?JaapV schreef:Mag ik vragen waarom je op een D700 een 35 1.8 DX hebt gekocht?AEL schreef:Ik heb 'm ook sinds een kleine week en ben er zeer tevreden mee. Toegegeven, het bokeh is inderdaad niet te vergelijken met kanjers als de 85mm 1.4, maar voor prijs van de 35mm mag je zeker niet klagen (en dat doe ik dus ook niet!).
Arjan
En niet b.v. een 50 1.4 die wél FX is?![]()
Ah, je hebt intussen je onderschrift aangepast van "D700" naar "D700 + D2Xs" :mrgreen:AEL schreef:Rustig, rustig.... Die heb ik gekocht voor op m'n D2Xs om daar rond de 50mm te kunnen schieten met een snelle prime. De 50 1.4 gebruik ik met veel genoegen op de D700.
Groet,
Arjan