Messinia, Peloponnesos, Griekenland

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
moh_fan
Forumlid
Forumlid

Messinia, Peloponnesos, Griekenland

Bericht door moh_fan » zo aug 29 2010 12:12 am

Mag ik vragen naar jullie welgemeende kritiek over onderstaande foto's?

Afbeelding
Het avondlicht welke het dorre gras goud-geel kleurde, de toppen van de olijfbomen oplichtte en de grimmig gevormde stammen een bijna spookachtig silhouet gaf, inspireerde mij tot het maken van deze foto.

Afbeelding
De talloze monumentjes langs vaak prachtige wegen, zette mij soms aan het denken.

Afbeelding
Het silhouet van de vissende man tegen de ondergaande zon, maakte voor mij een mooie beeld.

Met dank!
"It's not the first time, it won't be the last, but I'm in that doghouse again."

What's an Intel-chip doing in a Mac? -- A whole lot more than it's ever done in a PC!

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: Messinia, Peloponnesos, Griekenland

Bericht door remoss » zo aug 29 2010 1:08 am

De eerste is gewoon een lekkere Griekse plaat. De 2e heb ik niet zoveel mee. Zw/w op zich wel maar dan moet het wel een speciaaltje zijn en daar val deze niet onder naar mijn idee.

Nr 3 vind ik dan wel weer een hele mooie hoor. Mooie vlakverdeling en een heerlijke sfeer, chapeau.

moh_fan
Forumlid
Forumlid

Bericht door moh_fan » ma aug 30 2010 10:17 am

Bedankt voor het commentaar.
Afbeelding
"It's not the first time, it won't be the last, but I'm in that doghouse again."

What's an Intel-chip doing in a Mac? -- A whole lot more than it's ever done in a PC!

De Put

Bericht door De Put » ma aug 30 2010 10:55 am

De eerste vind ik niet geweldig. Een lichte invulflits had de bomen wat meer licht gegeven zonder de prachtige kleuren te besmetten met kunstmatig licht.
De tweede intrigeert mij juist wel. Ondanks de wat rommelige compositie vraag ik me af wat dat kruis daar doet en voorstelt, waar die weg vandaan komt en vooral, waar de weg naartoe gaat. De omzetting vind ik ook erg prettig... en kijkplaat die vragen op roept.
De derde is inderdaad mooi al vind ik hem misschien iets te rood en ik zou de plaat anders kaderen. Alleen de visser en de eerste boot erop en verder lekker veel water en vooral een hoge lucht. De bootjes links komen nu wat te rommelig over en dragen niet bij aan de plaat.

Groeten,
Remco

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”