4 september vliegshow Seppe
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
4 september vliegshow Seppe
Op 4 september wordt een vliegshow gehouden op vliegveld Seppe (tussen Breda en Roosendaal)
Voor info: http://www.vliegshow.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
grtz
Dick
Voor info: http://www.vliegshow.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
grtz
Dick
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: 4 september vliegshow Seppe
Hey, in mijn achtertuin...
Jammer, ben ik net weg.
Jolanda
Jammer, ben ik net weg.
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
- Maud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Jammer sta ik op de Wereldhavendagen in Rotterdam 
Mijn baas zal er wel zijn, heeft daar zijn brevet gehaald..

Mijn baas zal er wel zijn, heeft daar zijn brevet gehaald..
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
- Jolanda
- Clublid
- Contacteer:
Mijn buurman ook, vliegt van daaruit regelmatig naar Zeeland. En iedere keer belooft hij maar weer dat ik mee mag...... ik wacht rustig af.
Als je dan toch naar Vliegveld Seppe gaat, kun je door naar de hele grote kermis in Roosendaal!!! Een belevenis!
Jolanda
Als je dan toch naar Vliegveld Seppe gaat, kun je door naar de hele grote kermis in Roosendaal!!! Een belevenis!
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
En ook in mijn achtertuin. Is misschien wel leuk om te gaan kijken. Zijn er nog meer clubleden die gaan?
- Reest
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Tina en Jolanda...
Wat hebben jullie een grote achtertuin!!
Rinus
Wat hebben jullie een grote achtertuin!!

Rinus
Nikon | Gitzo en iets wat schommelt
Bij mij is het zelfs in de voortuin!
Zit precies in de aanvliegroute van het vliegveld en hoef er dus niet eens de deur voor uit.
Ben dan echter met vakantie en zal er daarom niets van zien ( en ook niets van horen ).
Cor
Zit precies in de aanvliegroute van het vliegveld en hoef er dus niet eens de deur voor uit.
Ben dan echter met vakantie en zal er daarom niets van zien ( en ook niets van horen ).
Cor
Groet,
Cor
Cor
Bij gebrek aan tuin achter mijn huis (ini-mini, hahaha
) komt dit wel goed uit
.
Cor, een fijne vakantie gewenst!

Cor, een fijne vakantie gewenst!
-
- Forumlid
Als je overigens op het schema kijkt dat op die site staat wordt de "show" gevlogen iets ten zuiden van A58 (flight area op de tekening). Dat houdt in dat je gezien het tijdstip (middag) tegen de zon in fotografeert als je op het vliegveld staat.
Dick
Dick
- gvdnberg
- Clublid
- Contacteer:
Dick,
Het viel wel mee, je kon redelijk de zon op 90 graden houden en dus had je niet zoveel last van tegenlicht.
Ik was wat laat, zo rond 16:00 uur, maar het was best leuk. Vooral die Engelse jongens met hun Yak 50's. erg mooi!
Verder kom ik regelmatig op Seppe, dus veel vliegtuigen heb ik niet gefotografeerd. Ik zou graag in één van die kisten mee gegaan zijn omhoog en dan vanuit de lucht de andere kisten fotograferen, maar helaas, dat was voor mij niet weggelegd.
groeten,
Gert van den Berg
Het viel wel mee, je kon redelijk de zon op 90 graden houden en dus had je niet zoveel last van tegenlicht.
Ik was wat laat, zo rond 16:00 uur, maar het was best leuk. Vooral die Engelse jongens met hun Yak 50's. erg mooi!
Verder kom ik regelmatig op Seppe, dus veel vliegtuigen heb ik niet gefotografeerd. Ik zou graag in één van die kisten mee gegaan zijn omhoog en dan vanuit de lucht de andere kisten fotograferen, maar helaas, dat was voor mij niet weggelegd.
groeten,
Gert van den Berg
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg,
Actieve Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gert van den Berg,
Actieve Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr