Aantal clicks D60 > vraagprijs
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Aantal clicks D60 > vraagprijs
Hoi allen,
Ik ben er over aan het nadenken om een D90 aan te schaffen en daarbij mij D60 te verkopen. Nu vind ik het lastig om te bepalen wat veel clicks zijn voor een D60 en daarmee de vraagprijs. Ik zit nu na bijna 2.5 jaar op zo'n 20.000 clicks. Ik vind dit op google: http://www.olegkikin.com/shutterlife/nikon_d60.htm" onclick="window.open(this.href);return false; . Ook vind ik 50.000 voor de D40/D60 etc.
Dan zit de mijne ongeveer "op de helft". Wat is nu reëel om voor zo'n body te vragen? Ook met de D3(1)000/D5000 in het achterhoofd. Op marktplaats vind ik biedingen tussen de 150 en 200 euro voor D60 body's. Zouden jullie dit er nog voor over hebben?
Ben benieuwd.
Groetjes!
Ik ben er over aan het nadenken om een D90 aan te schaffen en daarbij mij D60 te verkopen. Nu vind ik het lastig om te bepalen wat veel clicks zijn voor een D60 en daarmee de vraagprijs. Ik zit nu na bijna 2.5 jaar op zo'n 20.000 clicks. Ik vind dit op google: http://www.olegkikin.com/shutterlife/nikon_d60.htm" onclick="window.open(this.href);return false; . Ook vind ik 50.000 voor de D40/D60 etc.
Dan zit de mijne ongeveer "op de helft". Wat is nu reëel om voor zo'n body te vragen? Ook met de D3(1)000/D5000 in het achterhoofd. Op marktplaats vind ik biedingen tussen de 150 en 200 euro voor D60 body's. Zouden jullie dit er nog voor over hebben?
Ben benieuwd.
Groetjes!
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Aantal clicks D60 > vraagprijs
150 a 200 Euro lijkt mij niet teveel gevraagd. Een heel reële prijs, eerder te laag dan te hoog. Maar je moet toevallig tegen iemand aanlopen die er een zoekt.
Is 50000 echt het maximum ong. ?! Ik zit nu op 40000, moet ik me wel zorgen gaan maken, haha.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Sommige camera's stoppen er al na veel minder mee, andere schieten een paar maal het aantal wat staat voor de camera. Je weet het eigenlijk nooit.
Ik weet er nog eentje te koop met ca 20.000 kliksDaviddvd schreef:Is 50000 echt het maximum ong. ?! Ik zit nu op 40000, moet ik me wel zorgen gaan maken, haha.

Breda.......here we come(back)
Ik ook 1 met 40.000addy schreef:Ik weet er nog eentje te koop met ca 20.000 kliksDaviddvd schreef:Is 50000 echt het maximum ong. ?! Ik zit nu op 40000, moet ik me wel zorgen gaan maken, haha.

-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Kopen
?
Je weet het nooit inderdaad, voor het zelfde geld houdt 'ie er morgen mee op.
Nog meer meningen over een vraagprijs?

Je weet het nooit inderdaad, voor het zelfde geld houdt 'ie er morgen mee op.
Nog meer meningen over een vraagprijs?
- Melliw
- Clublid
- Contacteer:
Inderdaad € 150 tot € 200.
Bedenk dat de meeste mensen die een camera willen toch eerder een D70 o.i.d. zullen kiezen.
Dus veel vraag is er niet naar. De D3000 gaat voor € 300,- over de toonbank, dus lijkt mij € 150 waarschijnlijker dan € 200,-
Groeten van Willem
Bedenk dat de meeste mensen die een camera willen toch eerder een D70 o.i.d. zullen kiezen.
Dus veel vraag is er niet naar. De D3000 gaat voor € 300,- over de toonbank, dus lijkt mij € 150 waarschijnlijker dan € 200,-
Groeten van Willem
- JaapV
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Tsja. Ik heb na aankoop van mijn D90 op 31-1-2010, mijn D60 toen al voor 150 verkocht, incl 2 accu's en een 4 GB kaartje.
Na twee weken vermoeiend gedoe op MP om enkele eurootjes
, de eerste de beste normale, reële kandidaatkoper het toestel gegund.
Na twee weken vermoeiend gedoe op MP om enkele eurootjes

Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Hoe kan je weten hoeveel clicks je Nikon heeft ??
Mvg Verdecores1.
Mvg Verdecores1.
http://www.opanda.com/en/iexif/" onclick="window.open(this.href);return false;Verdecores1 schreef:Hoe kan je weten hoeveel clicks je Nikon heeft ??
Mvg Verdecores1.
Breda.......here we come(back)
google even op opanda exif
met dit programma kan je o.a. het aantal clicks uitlezen
foto nemen in jpeg...foto inladen en ik meen de 6de regel van onderen staat het aantal clicks
Arend
EDIT zie de link hierboven
met dit programma kan je o.a. het aantal clicks uitlezen
foto nemen in jpeg...foto inladen en ik meen de 6de regel van onderen staat het aantal clicks
Arend
EDIT zie de link hierboven
pas een D60 body only (plus 2 batterijen , lader, photo pocket, handleiding , alle kabels voor 150,oo euro betaald voor 14.740 clicks )