Ik ben leek bij digitale fotografie, en zou graag jullie mening op enkele foto's die ik deze morgen genomen heb.
http://www.ipernity.com/doc/159849/album" onclick="window.open(this.href);return false;
Mvg Verdecores1
Geef my gerust uw mening !!
- Cor Gortzak
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Geef my gerust uw mening !!
Je foto is niet te zien.
Als je reacties wilt zou ik je foto's in "Foto Beoordelingen"Plaatsen.
Cor
Als je reacties wilt zou ik je foto's in "Foto Beoordelingen"Plaatsen.
Cor
Cor
Nikon D80 / Nikkor 50mm 1.4 / Nikkor 18-70 / Nikkor 55-200 VR / SB 800 / Manfrotto 055XPROB met 498RC4 balhoofd
Nikon D80 / Nikkor 50mm 1.4 / Nikkor 18-70 / Nikkor 55-200 VR / SB 800 / Manfrotto 055XPROB met 498RC4 balhoofd
-
OnlinePatrick
- Clublid

- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Wat ik zie kan mij niet boeien; je hebt je camera simpel uitgedrukt omhoog gericht richting stukken van een kerk. Sowieso lastig om daar wat spannends van te maken, maar dan nog denk ik dat het spannender kan.
Plaats wat foto's direct in het draadje, en nummer ze ook even. Dan is de kans op reacties een stuk groter.
Gelijk ook even in "Foto beoordelingen" gezet.
Plaats wat foto's direct in het draadje, en nummer ze ook even. Dan is de kans op reacties een stuk groter.
Gelijk ook even in "Foto beoordelingen" gezet.
- Germay
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
Idd mij kunnen ze ook niet boeien,het lijkt of elke foto lukraak genomen is met afgehakte delen zoals een torenspits die er half opstaat.Wat hier de bedoeling van is,is mij een raadsel.Je kan natuurlijk aparte delen van een object willen tonen maar dan moet het wel iets uitbeelden of een verhaal weergeven.Zoals een gebrandschilderd raam in een kerk,een mooie oude kerk deur met veel beslag er op allemaal objecten die wat te zeggen hebben. Probeer ook eens langere brandpunten om het geheel op de plaat te zetten.Succ6.
Wat ik eerst NIKON probeer ik nu te verbeteren.
Met een vriendelijke groet,
Gert.
Camera D7000,en tig lichtsterk glaswerk hangend aan de Black-Rapid.
Met een vriendelijke groet,
Gert.
Camera D7000,en tig lichtsterk glaswerk hangend aan de Black-Rapid.
Och, het 'opknippen' van een witte kerk kan ook leuk zijn. Misschien had je wat met de diafragma en sluitertijd kunnen spelen. Om de kerk donkerder te maken of scherper etc. Maar ja, foto's in een thread posten is handiger.
-
Verdecores1
Bedankt voor alle reacties, maar ik moet er wel erbij zeggen dat deze kerk in herstelling is. Onderaan deze kerk staat het vol met, stellingen en doeken. Zo dit zou wel een afschuwelijk beeld geven.
Ter info.
Mvg Verdecores 1
Ter info.
Mvg Verdecores 1
-
D.Sauer
- Clublid

- Ervaringsniveau: ****
Blijkbaar is TS een beginnend fotograaf.
Dus laten we niet te hard oordelen maar hem helpen om tot een beter resultaat te komen.
De hoeken waaronder de kerk genomen zijn vind ik wel apart.
naar mijn mening kan de kleur wel beter.
schiet je foto's in raw, dan kun je later nog corrigeren.
hoewel mijn mening is dat je ernaar moet streven de foto in één keer goed te krijgen.
schiet je foto's ruim, je kunt later wat croppen (afknippen).
leer van het commentaar hier en geniet van je hobby
Dus laten we niet te hard oordelen maar hem helpen om tot een beter resultaat te komen.
De hoeken waaronder de kerk genomen zijn vind ik wel apart.
naar mijn mening kan de kleur wel beter.
schiet je foto's in raw, dan kun je later nog corrigeren.
hoewel mijn mening is dat je ernaar moet streven de foto in één keer goed te krijgen.
schiet je foto's ruim, je kunt later wat croppen (afknippen).
leer van het commentaar hier en geniet van je hobby
http://picasaweb.google.nl/Dick1273" onclick="window.open(this.href);return false;
Nikon D300s met wat NAS-bevredigende toebehoren.
Nikon D300s met wat NAS-bevredigende toebehoren.
-
Verdecores1
Dag Dickydik.
Dat vind ik nu een prachtige uitspraak, leer van het commentaar hier en geniet van je hobby en dat zal ik zeker doen.
Bedankt voor uw commentaar.
MVG Dany.
Dat vind ik nu een prachtige uitspraak, leer van het commentaar hier en geniet van je hobby en dat zal ik zeker doen.
Bedankt voor uw commentaar.
MVG Dany.