Kies in de poll de beste inzending. Je kunt stemmen van 27-08-10 t/m 10-09-10. Tot de avond van 10-09 kun je stemmen, daarna start de beoordeling van de volgende weekopdracht.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
Weekopdracht 90 - Beoordelen foto's
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Weekopdracht 90 - Beoordelen foto's
Mijn stem gaat naar Frans. Het meest herkenbaar. Doet me denken aan m'n schooltuin vroeger. Voor de vakantie was de sla nog erg klein, na de vakantie kwamen ze tot m'n middel. 

Mijn stem is naar H.Vos gegaan. Ik herken dat zo, kom je van je vakantieadres terug in Nederland. Direct weer druk en vol.
Frans1250. Is vast een lange vakantie geweest.
Groet Hans.
Groet Hans.
Mijn stem is naar de duckman gegaan, zo herkenbaar sta je in je korte broek op schiphol
krijg je dit weer over je heen.
Die van mij ook. Mooie foto, typish NederlandRajo schreef:Mijn stem is naar de duckman gegaan, zo herkenbaar sta je in je korte broek op schiphol