@Patrick en kan vast niet tippen aan de 70-300 VR. bedoel je deze? Nikon AF-S VR 70-300mm f/4.5-5.6G IF-ED
Ja, die is het.Erwin Bras schreef:@Patrick en kan vast niet tippen aan de 70-300 VR. bedoel je deze? Nikon AF-S VR 70-300mm f/4.5-5.6G IF-ED
Volgens mij was deze nog niet beantwoord: op de D90 kunnen ook lenzen die geen interne scherpstelmotor hebben, daarmee vergroot je je bereik van te gebruiken lenzen, nieuw en tweedehands. Een voorbeeld daarvan is de geprezen en betaalbare 50mm 1.8 die niet op de 5000 kan en wel op de D90. Iets genuanceerder: hij past op beide camera's maar op de D90 behoud je de auto-focus.Patrick schreef:@Germany: D90 veel meer mogelijkheden voor de langere termijn wat betreft objectieven.
De vatting is toch hetzelfde, waar ligt het verschil?
Een objectief dat net uit is. Niemand weet hoe goed deze is, want er zijn nog geen reviews van. Maar ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat de 70-300 het betere objectief is... En de eerste tijd zal onze nieuweling ook vast wat fors geprijsd zijn vermoed ik.Ed Schouten schreef:Er is nog een keuze voor een objectief nl de gloednieuwe Nikkor AF-S 55-300mm 4.5-5.6 G DX-ED VR
Zie foto konijnenberg http://www.foto-konijnenberg.nl/product ... ed_vr.html" onclick="window.open(this.href);return false;
B&W is een heel oud merk van kwaliteitsfilters. Ik koop ze altijd van dit merk. Prima glas en ook degelijk geconstrueerd. Soms proberen ze me wel eens een Hama aan te smeren, maar daar vlieg ik niet in.Ivan10 schreef: ... Ja, dit merk kreeg ik toen de Nikon filters uitverkocht bleken te zijn: B+W 72 010 UV - Haze 1x MRC. Ik weet niet of het een juiste is. Ik ga uit van de kunde van de winkeleigenaar.
Had er nog 1Patrick schreef:Dat lijkt me geen review, of mis ik wat?![]()
Nu met de D3100 en D7000 als nieuwe camera's wordt het weer een stuk lastiger een goed advies uit te brengen.
De geruchten bleken waar te zijn :mrgreen:Germay schreef:Ik ben geen pro, pretendeer ik ook niet.
Ik vermeld duidelijkals je de geruchten mag geloven
Op geruchten afgaan kan ik niet betrouwbaar vinden.