Geen roofvogelshow maar............

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
leon van den akker
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Geen roofvogelshow maar............

Bericht door leon van den akker » zo sep 12 2010 4:18 pm

gewoon onderweg tegengekomen tijdens het rijden van een van mijn favoriete routes in de omgeving van Den Bosch. Ik reed in eerste instantie aan hem voorbij en dacht zoiets in de zin van "f...", deze man kan ik niet aan mij voorbij laten gaan. Ben acuut omgedraaid en heb gevraagd of ik hem met zijn vogel mocht fotograferen. In eerste instantie aarzelde hij even. Maar na mijn enthousiaste uitlatingen was hij snel over te halen. en voila! Had alleen maar de beschikking over mijn 105mm-lens. Toch lastig als je in een zeer korte tijd op een fatsoenlijke manier in wilt zoemen (voor en achteruit lopen om de juiste verhouding in de foto te krijgen). Nou ja, volgens mij is het aardig gelukt. Afijn, schiet maar!

groet,
Leon

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding
met vriendelijke groet,
Leon van den Akker
http://www.flickr.com/photos/leon55/" onclick="window.open(this.href);return false;

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Geen roofvogelshow maar............

Bericht door Patrick » zo sep 12 2010 6:12 pm

Alleen je 105mm? Lijkt mij geen straf. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je een beter objectief bij je had kunnen hebben. Iets langers was niet nodig, en de 105 is in ieder geval prachtig scherp.

Prima platen.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Ivan10
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Ivan10 » zo sep 12 2010 7:04 pm

De 2e is erg mooi!

Jasiu
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Jasiu » ma sep 13 2010 10:45 am

Toch mooi gelukt met de 105 :wink:

Lucky dat je deze persoon tegenkwam !
>>> Mijn "KRITIEK" is altijd mijn eerlijke "MENING" en nooit mijn "COMMENTAAR" <<<

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”