Bijgaand een selectie van mijn foto´s.
Opmerking ter verbetering zijn altijd welkom.
Alvast bedankt.
1.

2.

3.

4.

5.

JerryBig schreef:Ik mis de Ferrari....
Een FIArrari op een foto is per definitie geen verbeteringOpmerking ter verbetering zijn altijd welkom.
Als er nou één geweldig circuit is waar je weinig last van hekken hebt dan is het Spa Francorchamps. Eau Rouge kan je zelfs redelijk mooi op de plaat krijgen omdat daar gaten in de hekken zitten. Ook bij de Bus-stop zitten speciale gaten in de hekken. Bij Les Combes kan je schitterend fotograferen zonder last te hebben van de hekken en bij Bruxelles sta je hoger, kom je makkelijk over hekken heen en omdat ze daar langzamer rijden kan je ook nog schitterende close-ups nemen daar.RmR Photography schreef:Zoals in een ander topic: blijft lastig om achter de hekken spannende foto's te maken.
Klopt, echter heb ik met de FIA 24h ervaren dat bijna alle leuke/goede plekken bezet zijnDenzel schreef:Als er nou één geweldig circuit is waar je weinig last van hekken hebt dan is het Spa Francorchamps. Eau Rouge kan je zelfs redelijk mooi op de plaat krijgen omdat daar gaten in de hekken zitten. Ook bij de Bus-stop zitten speciale gaten in de hekken. Bij Les Combes kan je schitterend fotograferen zonder last te hebben van de hekken en bij Bruxelles sta je hoger, kom je makkelijk over hekken heen en omdat ze daar langzamer rijden kan je ook nog schitterende close-ups nemen daar.RmR Photography schreef:Zoals in een ander topic: blijft lastig om achter de hekken spannende foto's te maken.
Gr. Dennis
Je hebt helemaal gelijk, zondag is het ontzettend druk. Vooral bij de hekken voor de busstop is het af en toe niet te doen. Wij zijn op zondag begonnen bij Eau Rouge om vervolgens richting Les Combes te lopen, vanaf daar naar Bruxelles en vervolgens naar Pouhon. We hadden zelfs nog de mogelijkheid om richting Stavelot te gaan maar besloten om het einde van de race te kijken. Het is dus wel mogelijkmarijkeB schreef:Het is zeker een mooi circuit om foto's te maken. Alleen op zondag is het zo druk dat je wel vroeg en maar op 1 plek kan gaan staan.