Als er nog mensen zijn die Zaterdag 25 september niets te doen hebben en/of in de buurt van Hoek van Holland zijn. Daar wordt maeslandkeering helemaal gesloten en is open voor publiek. Om 15:30 uur gaat deze dicht en het duurt ongeveer 1,5 a 2 uur voor dat hij helemaal dicht en afgezonken is. Er zijn ook rondleidingen van een half uur en langer.
http://www.keringhuis.nl/home_flash.html" onclick="window.open(this.href);return false;
P.S. voor de rondleiding moet je reserveren.
25 september Hoek van Holland, Maeslandkeering
- Cookie1397
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
25 september Hoek van Holland, Maeslandkeering
Nikon Z Z & de maskers
Re: 25 september Hoek van Holland, Maeslandkeering
Hoi,
Dank voor de tip.
Ik ga proberen daar ook naar toe te gaan en wel aan de Rozenburgse kant in verband met de zon.
Groeten,
Frans
Dank voor de tip.
Ik ga proberen daar ook naar toe te gaan en wel aan de Rozenburgse kant in verband met de zon.
Groeten,
Frans
Da's 10 minuutjes bij mij vandaan.... wellicht kom ik ook.
- rpelt
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Bedankt voor de tip.
Ik moet werken tot 14.30 dus spullen mee dan ben ik mooi op tijd als de keering sluit. Sta aan de Rozenburgse kant
Ik moet werken tot 14.30 dus spullen mee dan ben ik mooi op tijd als de keering sluit. Sta aan de Rozenburgse kant
Nikon D700 + MB-D10 / Nikkor 24-70 F2.8 / Nikkor 70-200 F2,8 VR / Nikkor 50 f1,4d / Nikkor 85 F1,8
Sigma 15-30 / SB-900 / TC 17 II ? Nikon V! met 10/30
Sigma 15-30 / SB-900 / TC 17 II ? Nikon V! met 10/30
Jammer, dan zit ik al in Schin op Geul.
De NCN is daar al eens eerder geweest. Even open en dicht draaien was er alleen voor de club niet bij.
De NCN is daar al eens eerder geweest. Even open en dicht draaien was er alleen voor de club niet bij.

- Tony D
- Moderator
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ga ik ook proberen te halen.
Wat de zon betreft: Aan de Rozenburgse kant staat die meer van opzij, vanaf het Keerhuis heb je hem meer tegen, maar daar is denk ik, wel meer te fotograferen.
Toch maar heen en weer rijden?
Tony D
Wat de zon betreft: Aan de Rozenburgse kant staat die meer van opzij, vanaf het Keerhuis heb je hem meer tegen, maar daar is denk ik, wel meer te fotograferen.
Toch maar heen en weer rijden?
Tony D
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie