D80 ingebouwde flitser
- nikonvos
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
D80 ingebouwde flitser
De ingebouwde flitser op mijn D80 komt vaak niet omhoog als ik het knopje induw. De flitser is dan wel geactiveerd, dus als je de ontspanknop indrukt gaat de flits toch af. Dit geeft een behoorlijke brandlucht en is misschien toch schadelijk voor de camera. Pas als ik een ferme tik op de flitser geef en dan gelijk het knopje indruk komt ie omhoog. Het haakje om de flitser vast te houden is mijns inziens wel erg iel. Bekend probleem of exemplarisch?
D80
Gevalletje Beverwijk
Heb er geen ervaring mee (bij m'n D100 werkt dit allemaal naar behoren) het lijkt me dan ook zeker een gevalletje Beverwijk. Een ferme tik en brandlucht..... brrrrrrrr 

@Chip54 ik zou het niet mooier kunnen zeggen!chip54 schreef:Jawel, maar zij hebben wel alle nummers en weten dus of iets onder garantie gerepareerd moet worden.
Groet, Cees

@NIKONVOS ik zou eerst naar de verkoper gaan of, mocht Beverwijk dichterbij zijn rechtstreeks. Vaak kan de winkel e.e.a. verzenden etc. De winkel hoort garant te staan voor z'n product....
- nikonvos
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Oke, ik zal eens efkes bellen want op deze manier vind ik het ook niks. Als hij flits met de flitser naar beneden geeft dat een geluid dat de rillingen over je rug lopen. Net een gloeilamp die kapot springt als je het licht aandoet. "K moet nu even opletten dat ik het flitsknopje niet per ongeluk aanraak. Voor de rest een voortreffelijk toestel!
D80