Luie zaterdag.....

Je kan hier foto's plaatsen die zijn gemaakt met apparatuur die niet aan Nikon is gerelateerd
Plaats reactie
Solitary™

Luie zaterdag.....

Bericht door Solitary™ » za sep 18 2010 5:39 pm

Het is een beetje vloeken in de kerk hier, vermoed ik. Maar ik had vandaag geen zin om een hele tas met Nikon-apparatuur mee te slepen, dus ben op pad gegaan met mijn Canon G10 (Dat is niet mijn schuld. Nikon heeft het, tot op heden, niet gepresteerd een high-end compact op de markt te brengen die zich met de G10 kan meten. Misschien dat de P7000 uitkomst brengt. We zullen zien. Als die beter is, dan koop ik hem meteen). Onderstaande foto's zijn een selectie uit de opnames die ik gemaakt heb. Ik hoop dat jullie ze toch de moeite waard vinden!

1)
Afbeelding

2)
Afbeelding

3)
Afbeelding

Kritiek (opbouwend of afbrekend) is natuurlijk altijd welkom.

Vriendelijke groet,
Jan
Laatst gewijzigd door Solitary™ op za sep 18 2010 7:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Luie zaterdag.....

Bericht door Patrick » za sep 18 2010 6:03 pm

Ze staan in de goede sectie, dus we kunnen geen bezwaar hebben. En waarom zouden we het hebben. De G10 is inderdaad een prima camera, waar Nikon nog steeds niet echt bij in de buurt gekomen is. Dus ik geef je groot gelijk.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Daniël

Bericht door Daniël » za sep 18 2010 6:23 pm

het verschil tussen 1 en 3 is goed te zien.

Enige kritiek is dat de laatste weinig weg heeft in vergelijking met de andere 2. Dus onderkant van de foto :ugeek:

Solitary™

Bericht door Solitary™ » za sep 18 2010 6:38 pm

Goed gezien, Daniël!

Kreeg hem anders niet goed gecropt, zonder de verhoudingen geloofwaardig te houden.... :)

Vriendelijke groet,
Jan

Riemke
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Riemke » za sep 18 2010 6:42 pm

Heel leuk gedaan! Mooie foto's van een (vind ik :D ) altijd dankbaar foto-object.
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.

Noël

Bericht door Noël » ma sep 27 2010 7:09 pm

Mooie foto's, hier hou ik wel van.
Gr, Noël

BigMC

Bericht door BigMC » wo sep 29 2010 3:14 pm

Hi Jan,

Mooie fotos! Ik heb alleen het idee dat nr 1 iets uit het lood staat... misschien zijn het de blauwe luxaflex die het hem doen...

Groeten,

Ian

Solitary™

Bericht door Solitary™ » wo sep 29 2010 4:46 pm

BigMC schreef:Hi Jan,

Mooie fotos! Ik heb alleen het idee dat nr 1 iets uit het lood staat... misschien zijn het de blauwe luxaflex die het hem doen...

Groeten,

Ian

Hallo Ian,

Bedankt voor je leuke reactie!

De hele gevel van dat huis staat een beetje uit het lood, het is allemaal een beetje verzakt, dus je hebt eigenlijk wel een beetje gelijk.

Vriendelijke groet,
Jan

Plaats reactie

Terug naar “Foto's gemaakt met niet-Nikon camera”