[80-200] Bokeh / portret
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: [80-200] Bokeh / portret
Wat een onzin......!
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Deze...http://link.marktplaats.nl/380128774" onclick="window.open(this.href);return false; ...toevallig.Patrick schreef:Tja, koop dan de 85mm f1.4, de "cream machine". De "oude" AF-D versie was altijd moeilijk tweedehands aan te komen, wellicht nu met een opvolger die net uit is komen er weer een paar op de markt. En dan zijn er nog objectieven als de 105mm f2 DC, idem 135mm etc. Keuze genoeg.
Breda.......here we come(back)
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Wat een zootje onzin zeg.sjakie schreef:Niet alleen over de bokeh, maar over alles: Wat een enorme klaagzang!
http://www.youtube.com/watch?v=vXJMUQG7ZqA
Geloof niet dat ik dit helemaal geloof..

Dat zég ik .....zo'n filmpje zegt niet alles. De beste man heeft gewoon een slecht exemplaar in handen gehad (denk ik).
Daarom is het fijn om op een forum te kunnen ventileren en te vragen naar 'echte' ervaringen.
Daarom is het fijn om op een forum te kunnen ventileren en te vragen naar 'echte' ervaringen.
D700 & LX3 shooter (FBA) :: ex K10D bezitter :: Mijn Youtube filmpjes :: Fotostudio van ca 90m2 in Zwolle :: Strobist workshops
Sowieso is een objectief oordeel over een objectief niet te maken als je maar één objectief en/of één body in huis hebtvvo schreef:Dat zég ik .....zo'n filmpje zegt niet alles. De beste man heeft gewoon een slecht exemplaar in handen gehad (denk ik).

Even een update op dit topic. Mede dankzij de link naar flickr (heb zeer mooie foto's gezien) ben ik sinds vanmiddag eigenaar van een (2ehands) 80-200/2.8 AF-ED.
Objectief is in prima conditie en incl. 12 maanden garantie.
Binnenkort even lekker aan de tand voelen
Objectief is in prima conditie en incl. 12 maanden garantie.
Binnenkort even lekker aan de tand voelen

D700 & LX3 shooter (FBA) :: ex K10D bezitter :: Mijn Youtube filmpjes :: Fotostudio van ca 90m2 in Zwolle :: Strobist workshops