Elf Fantasy Fair - portretten

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
weimaraner
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Elf Fantasy Fair - portretten

Bericht door weimaraner » wo sep 22 2010 10:53 pm

Ook ik ben het afgelopen weekend naar de Elf Fantasy Fair in de kasteeltuinen van Arcen geweest. Ik was er nog nooit eerder geweest en ik moet zeggen dat ik mijn ogen uitgekeken heb. Ongelooflijk hoeveel tijd er in sommige outfits gestoken moet zijn. Daarbij was de sfeer erg prettig en de lokatie heel mooi en passend bij het evenement; kortom, allemaal ingrediënten voor een leuke fotodag. En dat dachten er meer want er liepen aardig wat mensen rond die verkleed waren als fotograaf ... :wink:

Hoewel mijn medefotograaf en ik een deel van de dag hebben rondgelopen met de camera (al dan niet met losse flitser in de hand) hebben we het merendeel van onze tijd doorgebracht op twee lokaties. Hier hadden we een kleine set up gemaakt met een SB900 met paraplu op statief. Daarbij regelmatig nog een SB600 of SB800 als haar- of vullicht, los in de hand gehouden door degene van ons die op dat moment niet de camera vast had. En toen maar hopen dat er mensen op de foto wilden maar dat bleek gelukkig geen enkel probleem te zijn.

Hier een paar resultaten:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

ppbogaard
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: Elf Fantasy Fair - portretten

Bericht door ppbogaard » wo sep 22 2010 11:14 pm

Wat een geweldige serie, je hebt er duidelijk meer werk van gemaakt als ik. :oops:
Mooie composities, mooie belichting en rustige achtergrond.
Complimenten :!: :!:
Vriendelijke groet, Peter

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****

Bericht door JacTrum » wo sep 22 2010 11:27 pm

Erg leuke serie! Ik was toevallig enkele weken geleden in de kasteeltuinen en die zijn zelfs zonder Elf fantasy zeer de moeite (en de eerlijk gezegd wel hoge entreeprijs) waard
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

Veganpix

Bericht door Veganpix » do sep 23 2010 9:59 am

Hier nog meer Elf foto's. Mooi. Professionele apparatuur was hier blijkbaar toch geen probleem voor de organisatie.

roes
Forumlid
Forumlid

Bericht door roes » do sep 23 2010 4:20 pm

erg mooie serie complimenten 8) :mryellow:

groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven

hela1
Clublid
Clublid

Bericht door hela1 » do sep 23 2010 5:04 pm

Mooi zeg! Je hebt duidelijk tijd gestoken in het neerzetten van de modellen.
Gr. Henny
Look first, shoot later!!

weimaraner
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door weimaraner » do sep 23 2010 7:55 pm

@ppbogaard, JacTrum, roes & hela1, bedankt voor de complimenten. :)

@Veganpix,
Geen idee wat de organisatie zou verstaan onder professionele apparatuur maar nooit geschoten is altijd mis. Daarbij liepen er heel wat fotografen rond met veel meer spullen, al dan niet in grote rugtassen en of harnassen vol met objectiefkokers. Ik en mijn collega hebben vrijwel heel de dag alleen de 50mm op onze D300 gehad en daarbij twee reportageflitsers met een Lumopro statiefje van 50 euro en een plu van een tientje. En dat dat er dan misschien professioneel ziet, ach, aan je spullen moeten ze niet kunnen zien dat je het niet kan ... :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”