Ziet er goed uit Henk.
Uit hoeveel foto's bestaat jou foto?
En wat je klacht over het kleine formaat foto hier op het forum betreft, die deel ik.
Is één van de redenen dat ik hier niets meer plaats, ziet er niet uit zo klein en om elke foto open te gaan klikken is onbegonnen werk.
Een klacht die ik al van meerdere mensen gehoord heb.
Groeten, Gino
Mijn eerste Panorama: Polen, Torun - update: grote versi
- Gino
- Forumlid
- Contacteer:
Re: Mijn eerste Panorama: Polen, Torun - update: grote versi
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Die kleine foto geeft mij tenminste een prima overzicht van de totale opname.
Van grote foto's is het nadeel dat je moet scrollen, en het beeld niet als één geheel kunt beoordelen.
Een klacht die ik in het algemeen al van meerdere mensen heb gehoord.
Mooi dat je in berichten tegemoet kunt komen aan beide varianten, je kunt links plaatsen voor grote afbeeldingen voor die mensen die details willen bekijken of willen pixel-peepen. Prima toch.
Als panorama vind ik het wel een mooi beeld. Alleen jammer dat het zo laat in de avond is geschoten.
Fotograferen in de late avondschemering had wellicht nog een mooier beeld opgeleverd.
Verder denk ik te zien dat de horizon naar rechts als geheel ietsje afloopt. Had iets rechter gekund.
Van grote foto's is het nadeel dat je moet scrollen, en het beeld niet als één geheel kunt beoordelen.
Een klacht die ik in het algemeen al van meerdere mensen heb gehoord.
Mooi dat je in berichten tegemoet kunt komen aan beide varianten, je kunt links plaatsen voor grote afbeeldingen voor die mensen die details willen bekijken of willen pixel-peepen. Prima toch.
Als panorama vind ik het wel een mooi beeld. Alleen jammer dat het zo laat in de avond is geschoten.
Fotograferen in de late avondschemering had wellicht nog een mooier beeld opgeleverd.
Verder denk ik te zien dat de horizon naar rechts als geheel ietsje afloopt. Had iets rechter gekund.
Vriendelijke groet, Léon Obers
- ppbogaard
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Een prachtige sfeervolle panorama Henk.
Dit doe ik je nog niet na.

Dit doe ik je nog niet na.

Vriendelijke groet, Peter
- Léon Obers
- Forumlid
Waarmee heb je de foto's aan elkaar geplakt?Henk schreef: Resultaat, uit mijn hoofd opgebouwd uit 7 foto's staat hier boven. Ik zal kijken of ik nog wat aan de horizon kan doen Leon.
Als het gewoon in Photoshop is, kun je vanuit de liniaal rondom een blauwe hulplijn trekken als referentie hoe recht (of scheef) je opname is afgeregeld. In panorama aan elkaar plak-software zal er ook wel zoiets zitten.
Vanuit Photoshop kun je met het lineaal gereedschap ook een lijn trekken van links naar rechts, waarbij de waarde van verdraaien automatisch wordt ingevuld als je vervolgens de afbeelding roteert om de opname exact horizontaal te krijgen.
Tja, verder met de opname-omstandigheden is het altijd behelpen wat er op je pad komt.
Het lijkt me in ieder geval een erg fraai en interessant stadje.
Laatst gewijzigd door Léon Obers op za sep 25 2010 9:35 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Vriendelijke groet, Léon Obers
- JacTrum
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Henk, je bent clublid, dus heb je ook de enorme binnenplaat van Hans Kuhn gezien in ons laatste magazine?
Het lijkt me erg leuk om zoiets ook eens te gaan proberen, dus dat neem ik me voor het komend jaar maar eens voor. Mooie plaat!
Het lijkt me erg leuk om zoiets ook eens te gaan proberen, dus dat neem ik me voor het komend jaar maar eens voor. Mooie plaat!
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
- Freaky87
- Forumlid
- Contacteer:
Knappe foto!! 

Mijn website: http://www.freakyphoto.be --- http://www.freakyparty.be