1
2
3
4
5
6
groeten jos
Dank je Gino.Gino schreef:Zo dan JKfoto.
Dat zijn mooie effecten.
Ben wel benieuwd hoe je dat maakt.
Geef je hier ook cursussen of workshop's in???
Gaaf hoor.
Groeten, Gino
Dank je Mieke! Haha, ben het helemaal met je eensnoortje53 schreef:Nooi! maar foto 1 helemaal top.
Enne..... geheimen moet je een beetje houden, anders gaat iedereen dit doen.![]()
Groet,
Mieke
Dank je Patrick.Patrick schreef:Fraai hoor JKfoto. Ik gok dat het trouwens niet alleen een stukje kennis is om tot dit soort foto;s te maken. Voorbereiding, ervaring en inventiviteit lijken me zeker zo belangrijk. En de selectie van een mooie locatie natuurlijk.
Hoi GinoGino schreef:Hoi,
Ik had al begrepen dat dit met erg lange sluitertijden gemaakt wordt maar waar ik eigenlijk benieuwd naar ben is hoe de herhalende patronen zoals op foto 1 & 3 tot stand komen.
Misschien een heel klein tipje van de sluier???
Groeten, Gino
gvdnberg schreef:En het codewoord is.......wiel
En dat draait en als er dan en lichtje aan zit dan...........draait het mee
Knap hoor, de truc is om met simpele middelen te werken en zo'n wiel is natuurlijk erg simpel.
En natuurlijk is dit een heel bijzondere vorm van fotografie, want de afbeelding die we foto noemen heeft in werkelijkheid nooit zo bestaan.
Veel bewondering voor de foto's!
groeten,
Gert van den Berg
Hoi Peter,gewoon peter schreef:Jk, als jij nu zo af en toe wat werk hier plaatst, hoef ik me er niet in te verdiepen. Hele mooie platen, voor mij nr. 2 wat een schitterend lasapparaat. Heb nu ook een abo op dit topic genomen, dus schroom nietgroet, peter