George eerlijk gezegd veel van die foto's had ik ook met mijn 18-55 kunnen maken
en ze waren zelfs beter geweest als ik een statief had gebruikt.
Het voornaamste verschil was eigenlijk de nabewerking.
Gewoon een beetje realiveren scheelt wel enorm veel geld.
En ja als ik het geld had dan ging ik voor een D2X met 200-400VR
Er moet altijd iets te dromen blijfen.
Maar het is doodzonde als je daar niet uit kunt halen wat er inzit.
groetjes
weet niet wat ik moet doen helphelp
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
kom maar langs
Artto schreef:
Binnenkort is een rekbaar begrip, maar zeker binnen een jaar, en het is de bedoeling dat ik niet vaak meer naar Nederland terugkom.
Wij hebben een maand rondgelopen met de D70 en twee D70s'en.
Ze hebben het goed gehouden, we hebben ongeveer 6000 foto's gemaakt met z'n drieën.
Het klimaat is daar een stukje vochtiger dan hier, dus wel meer allert zijn op schimmel.
Het is de bedoeling dat we daar een stukje land kopen en daar een huis voor ons zelf opzetten en een paar appartamentjes om te verhuren.
Het is een geweldig land daar, beslist de moeite waard.
Ik zal mijn adres hier op het forum achterlaten, dan kom je maar eens aanwippen.
Groetjes George
Code: Selecteer alles
dank je George voor je prijs Capt.NX bij je thuis.
ben in de wolken. zal er mogelijk gebruik van maken, maar ik begrijp dat je binnenkort naar sranan gaat. moet eerlijk bekennen, dat het doornemen van capt.Nx daar zonniger zal zijn. heb nog steeds uitnodiging (aangetrouwde familie) daar naar toe te gaan.
wie weet ontmoeten we elkaar..(Uhh, hoe doen onze D70s het in die tropische omgeving eigelijk..?)
Binnenkort is een rekbaar begrip, maar zeker binnen een jaar, en het is de bedoeling dat ik niet vaak meer naar Nederland terugkom.
Wij hebben een maand rondgelopen met de D70 en twee D70s'en.
Ze hebben het goed gehouden, we hebben ongeveer 6000 foto's gemaakt met z'n drieën.
Het klimaat is daar een stukje vochtiger dan hier, dus wel meer allert zijn op schimmel.
Het is de bedoeling dat we daar een stukje land kopen en daar een huis voor ons zelf opzetten en een paar appartamentjes om te verhuren.
Het is een geweldig land daar, beslist de moeite waard.
Ik zal mijn adres hier op het forum achterlaten, dan kom je maar eens aanwippen.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken