HANDLEIDING NX2 IN KLEUR
HANDLEIDING NX2 IN KLEUR
HANDLEIDING NX2 IN PDF!
Vanmorgen mailtje binnengekregen dat hij beschikbaar is. In kleur! Ik kreeg het boek in zwart/wit. Misschien oud nieuws, maar voor wie het niet heeft doe er je voordeel mee. Groet, peter
ps hier kun je je ook inschrijven voor een handleiding op color efex pro, ik heb zelf 3.0.
http://www.gebruikershandleiding.com/Ni ... 44097.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vanmorgen mailtje binnengekregen dat hij beschikbaar is. In kleur! Ik kreeg het boek in zwart/wit. Misschien oud nieuws, maar voor wie het niet heeft doe er je voordeel mee. Groet, peter
ps hier kun je je ook inschrijven voor een handleiding op color efex pro, ik heb zelf 3.0.
http://www.gebruikershandleiding.com/Ni ... 44097.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: HANDLEIDING NX2 IN KLEUR
Addy mea culpa, kwam door een google alert wat ik vanmorgen kreeg. Zelf bij aanschaf alleen maar de zw/w versie ontvangen, groet, peter
- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Kan best zijn dat deze handleiding al beschikbaar was, maar ik had hem nog niet in kleur en ik ben blij met je tip en inmiddels blader ik er vrolijk op los.
(Mijn originele ingebonden handleiding is ook in zwart-wit en ik vind een losbladige handleiding gewoon in een map veel handiger)
(Mijn originele ingebonden handleiding is ook in zwart-wit en ik vind een losbladige handleiding gewoon in een map veel handiger)
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
flippie17 schreef:Kan best zijn dat deze handleiding al beschikbaar was, maar ik had hem nog niet in kleur en ik ben blij met je tip en inmiddels blader ik er vrolijk op los.
Gelukkig Flip dat ik er in ieder geval 1 mee blij heb kunnen maken. Ik schreef het in m'n vorige post al, ik heb google alerts, 1 voor Nikon en 1 voor Nikon Capture, kun je zo nemen bij google. Zelf keuze maken en dan kun je dagelijks of wekelijks alle (propageren zij, maar nu in dit specifieke geval niet) nieuwe berichten die op het net verschijnen keurig in een mailtje ontvangen. Nu, 1 was van de site handleidingen en ik dacht, dit is nieuw omdat hij in kleur was, zodoende. groet, peter
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Cees
- Forumlid
Drie 

Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
vijf 

Groetjes Gonnie.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
- Jur
- Forumlid
- Contacteer:
De Handleiding NX2 in kleur + Addenda is ook op deze officiële Nikon site te downloaden: http://nikonimglib.com/cnx2/index_nl_eur.html
Jur
- Ivonne
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
7 

Nikon D5 en D810 + objectieven: 24-70 F2.8/14-24 F2.8/70-200 F2.8 VRII/500mm F4
Meer over Stockfotografie? kijk op https://www.facebook.com/groups/stockfotografie.pro/
Meer over Stockfotografie? kijk op https://www.facebook.com/groups/stockfotografie.pro/
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Veel.
Iedereen is inmiddels uitgeteld neem ik aan? Dat voegt niets toe.
Prima link Peter. Waarom zou je het niet melden. Iedereen kan z'n voordeel ermee doen. En als het al eens eerder langsgekomen is, wat dan nog; er staat wel meer informatie meermaals op het forum.
Iedereen is inmiddels uitgeteld neem ik aan? Dat voegt niets toe.
Prima link Peter. Waarom zou je het niet melden. Iedereen kan z'n voordeel ermee doen. En als het al eens eerder langsgekomen is, wat dan nog; er staat wel meer informatie meermaals op het forum.