13.

14.

Dat is niet zo moeilijk natuurlijk als de helft van de groep uit bestuursleden en andere insiders bestaat.Cees Laarman schreef:Dames en heren deelnemers, toen het op inschrijven aankwam, was iedereen er als de kippen bij; de inschrijving was binnen een minuut vol.
Gino, wat is dit nu voor opmerking. Iedereen heeft op de dag van de inschrijving achter de computer gezeten om klokslag 11.00 het pb'tje te verzenden. Ik vind dat je hier onrecht doet aan de integriteit van de organisatie. Het gaat hier niet om voorkeursbehandelingen, maar die het eerst komt, die het eerst maalt. Jammer dat je er zo over denkt, maar ik denk dat ik voor veel mensen spreek, wanneer ik zeg dat ik er van uit ga, dat de selectie op eerlijke basis is geschied.Gino schreef:Dat is niet zo moeilijk natuurlijk als de helft van de groep uit bestuursleden en andere insiders bestaat.Cees Laarman schreef:Dames en heren deelnemers, toen het op inschrijven aankwam, was iedereen er als de kippen bij; de inschrijving was binnen een minuut vol.
Ja, en dus? Die kunnen ook gewoon om 11:00 uur wakker achter de PC zitten op zondag hoor. Wellicht zegt de naam Jan Vermeer wat meer bij de "insiders"...Gino schreef:Dat is niet zo moeilijk natuurlijk als de helft van de groep uit bestuursleden en andere insiders bestaat.Cees Laarman schreef:Dames en heren deelnemers, toen het op inschrijven aankwam, was iedereen er als de kippen bij; de inschrijving was binnen een minuut vol.
IlseN schreef:Patrick, jouw foto nummer 10 vind ik erg mooi! Een van de weinige keren dat de zon zich heeft laten zien.