1.

2.

3.

een reden waarom ik deze lens zo graag wilde hebben...Tom schreef:Ik krijg een beetje de kriebels van die bokeh op 3.
Smaken verschillen natuurlijkBookkeeper schreef:een reden waarom ik deze lens zo graag wilde hebben...Tom schreef:Ik krijg een beetje de kriebels van die bokeh op 3.
Ik denk dat dit het antwoord is:Arend-ho schreef:nr 1 ziet er qua bokeh gewoon niet uit !
wat is daarmee gedaan ?
Arend
jtimmer schreef:Dat de bokeh zo "vreemd" is kom door de sluitertijd van 60, ik neem aan dat het niet windstil was?![]()
Camera Nikon D700
Exposure 0.008 sec (1/125)
Aperture f/3.2
Focal Length 122 mm
Focal Length 123.4 mm
ISO Speed 400
dan had ik de foto niet geplaatst en was deze rijp voor de digitale kliko naar mijn mening !Tom schreef:Ik denk dat dit het antwoord is:Arend-ho schreef:nr 1 ziet er qua bokeh gewoon niet uit !
wat is daarmee gedaan ?
Arendjtimmer schreef:Dat de bokeh zo "vreemd" is kom door de sluitertijd van 60, ik neem aan dat het niet windstil was?![]()
Sluit ik mij helemaal bij aan.Arend-ho schreef:
dan had ik de foto niet geplaatst en was deze rijp voor de digitale kliko naar mijn mening !
ieder zijn ding maar ik heb alleen nog maar naar de achtergrond gekeken ipv naar het meisje.
ik vind foto 2 de beste uit de serie
3 stoor ik mij aan de "bruine vlek "onder bij haar voet en staat ze wel erg krampachtig op de foto
overigens gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf...