Hoi
Als je in View NX 2 een foto bewerkt, en je navigeert naar de volgende foto, dan krijg je de vraag of je de bewerkte foto als zodanig op wil slaan. Ook staat er dan in het getoonde venster of je deze optie altijd wil gebruiken. Je kunt dan een vinkje of zo zetten zodat je deze vraag niet meer krijgt. Nu heb ik dat dus een keer aangevinkt en heb daar spijt van (berouw komt na de zonde). Ik vind echter nergens de optie om dat weer terug te draaien. Wie kan me helpen? Ik wil dus bij iedere bewerking de vraag of ik de foto op wil slaan terug
auto opslaan bij View NX 2 uitzetten
- JaapV
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Re: auto opslaan bij View NX 2 uitzetten
Ik denk:
Bewerken > Opties > Dialoogvensters > "dit venster niet meer weergeven" resetten
(zojuist gevonden)
Bewerken > Opties > Dialoogvensters > "dit venster niet meer weergeven" resetten
(zojuist gevonden)
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Daar heb ik dus wel 10 keer overheen gelezen
.
Thanx

Thanx
- JaapV
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Aan het opsporen van dit soort cryptische opties zijn dan ook ruim twintig jaar frustrerende pc-ervaringen vooraf gegaan...PieterDriessen schreef:Daar heb ik dus wel 10 keer overheen gelezen.
Thanx

Groet, Jaap