Moeflon !
- Tony D
- Moderator
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Moeflon !
Erg mooi, het beest is superscherp.
Iets meer scherptediepte met name de struikjes ervoor zou misschien mooier zijn.
Tony D
Iets meer scherptediepte met name de struikjes ervoor zou misschien mooier zijn.
Tony D
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Z 180-600/5.6-6.3 VR, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie
goed scherp zeg.
Maar wat Tony zegt volg ik ook.
Misschien het diafragma iets meer moeten knijpen bij 500mm. Maar dat moet de pret niet drukken bij deze shot. Geweldig
Maar wat Tony zegt volg ik ook.
Misschien het diafragma iets meer moeten knijpen bij 500mm. Maar dat moet de pret niet drukken bij deze shot. Geweldig
- ger k.
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Bij dit soort opnamen heb je niet altijd de tijd om te denken en te draaien etc. het is geen studio waar ze even stil komen staan.
Dit is actie en de omstandigheden bepalen mede het resultaat.
Ik kan jullie verzekeren, dit was niet gemakkelijk.
Met dank voor de reacties.
Ik kan jullie verzekeren, dit was niet gemakkelijk.
Met dank voor de reacties.

Fotograferen is schrijven met licht. D800E
Dat weet ik maar al te goed Ger.ger k. schreef:Bij dit soort opnamen heb je niet altijd de tijd om te denken en te draaien etc. het is geen studio waar ze even stil komen staan.
Je hebt het ook erg goed gedaan. Mijn complimenten. Zou het graag ook zelf gezien hebben.
Het was meer een opmerking dan commentaar.
- Tony D
- Moderator
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
En daar sluit ik mij geheel bij aan.Daniël schreef:Dat weet ik maar al te goed Ger.ger k. schreef:Bij dit soort opnamen heb je niet altijd de tijd om te denken en te draaien etc. het is geen studio waar ze even stil komen staan.
Je hebt het ook erg goed gedaan. Mijn complimenten. Zou het graag ook zelf gezien hebben.
Het was meer een opmerking dan commentaar.
Tony D
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Z 180-600/5.6-6.3 VR, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie