alhoewel er niet veel staat
goede zet van nikon ongeacht kwaliteit e.d
jongens willen toch geld vedienen lijkt mij.
Arend
Dat lijkt me niet. De D7000 is wat te traag en toch gewoon een wat minder robuuste en uitgebreide body als je 'm vergelijkt met een D300s. Maar een erg goed alternatief ervoor is het zeker!Hans Braakhuis schreef:Ik verwacht dat de D7000 de D90 en de D300S vervangt.
Prijsverschil tussen D700 en D7000 is ook te groot, lijkt mij marketing technisch gezien geen slimme zet in elk geval.Patrick schreef:Dat lijkt me niet. De D7000 is wat te traag en toch gewoon een wat minder robuuste en uitgebreide body als je 'm vergelijkt met een D300s. Maar een erg goed alternatief ervoor is het zeker!Hans Braakhuis schreef:Ik verwacht dat de D7000 de D90 en de D300S vervangt.
marspetite schreef: Prijsverschil tussen D700 en D7000 is ook te groot, lijkt mij marketing technisch gezien geen slimme zet in elk geval.
Als er geen vervanger komt van de D300S (de verwachte D400), dan zit er een groot prijsverschil tussen de D7000 en de eerst volgende DSLR D700 (waarschijnlijk opgevolgd door de D800). Als er een D800 komt, dan zal die technisch weer beter zijn als de D700, waardoor het gat alleen nog maar groter wordt.JaapV schreef:![]()
Kun je deze gedachtensprong even toelichten? Wat doet de D700 in dit verhaal?
Ah, ok! Marketing is nooit mijn ding geweestmarspetite schreef: Als er geen vervanger komt van de D300S (de verwachte D400), dan zit er een groot prijsverschil tussen de D7000 en de eerst volgende DSLR D700 (waarschijnlijk opgevolgd door de D800). Als er een D800 komt, dan zal die technisch weer beter zijn als de D700, waardoor het gat alleen nog maar groter wordt.
Ho ho, dat moet ik nog zien. De sensor is wellicht wat schoner bij hogere ISO waarden, maar er meer nodig voor een goede foto! Zo is bijvoorbeeld de snelheid en de AF van de D300 superieur aan die van de D3100.thom schreef:Waar gaat dit heen! Ik bedoel, het nieuwe instapmodel van Nikon, de D3100, geeft waarschijnlijk bijna dezelfde kwaliteit als de nieuwe D7000. En ook nog eens beter dan de D300!