Op zondag 17 oktober geef ik in Utrecht een workshop strobist fotografie. Ik doe dit geheel belangeloos. natuurlijk kan ik ook weer leren van andere fotografen. Ik heb afgelopen zondag een workshop gegeven voor Dutch Heaven tijdens de onmoet en groetdag.
Ik zoek mensen die het leuk vinden om mee te doen. Ik vraag per deelnemer €5,- De opbrengst gaat als een kleine vergoeding naar het model van die dag.
Kijk op mijn website voor meer info http://www.metjegelaatopdegevoeligeplaat.nl
De workshop zit helaas vol, maar geef je op, misschien komt er een plek vrij als iemand toch niet kan.
Groeten Michael
Workshop strobist fotografie 17 oktober in Utrecht
Workshop strobist fotografie 17 oktober in Utrecht
Laatst gewijzigd door mmuetst op wo okt 13 2010 9:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Workshop strobist fotografie 17 oktober in Utrecht
Ik heb je een PB gestuurd.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Lijkt me leuk, ik ga mee!
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
Michael,
Op de eerste plaats wat een leuke en interessante site. Heb er weer wat van op gestoken. Daarnaast lijkt het mij leuk om een workshop strobist fotografie mee te doen. Kan daar veel van leren gezien de info op jouw site.
Kan je mij aangeven wat de tijden zijn van de workshop en waar? Ik woon zelf rond Utrecht, dus dat wordt een thuiswedstrijd.
Hoor graag van je.
Op de eerste plaats wat een leuke en interessante site. Heb er weer wat van op gestoken. Daarnaast lijkt het mij leuk om een workshop strobist fotografie mee te doen. Kan daar veel van leren gezien de info op jouw site.
Kan je mij aangeven wat de tijden zijn van de workshop en waar? Ik woon zelf rond Utrecht, dus dat wordt een thuiswedstrijd.
Hoor graag van je.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Bezwaar van Arend en het gevolg ervan in een apart draadje ondergebracht: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 1&p=389559