Hallo,
Ik kan een misschien foto-opdracht krijgen mits ik een vergroting kan realiseren van 5 meter breedte.
Belangrijk is nog op welke afstand de foto bekeken moet worden en op welk materiaal afgedrukt moet worden, dat hoor ik nog!
Wie heeft ervaring met een bedrijf die zo'n afdruk kan verzorgen ??
De opnamen, een landschap, worden gemaakt met een D3 op statief en afhankelijk van de opdracht met een 17/35-2.8 of 28/70-2.8
Foto uitvergroten tot 5 meter breedte
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Foto uitvergroten tot 5 meter breedte
www.harrysegers.nl D3+D300+D750 AF-S 14-24/2.8; AF-S 17-35/2.8; AF-S 28-70/2.8; AF-S 70-200 VR/2.8; AF-D 50/1.8; AF-S 105 2.8 VR; TC17EII; Dr-5; SB 900; SB 800; Pixma_Pro9000; B&W case 61; NX2; iMAC 27" i7 en MacBookPro i5 17" 8GB
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Foto uitvergroten tot 5 meter breedte
Zoiets bedoel je?

In dit geval is de wand beplakt met de foto. Nog een voorbeeld:

Als je meer wilt weten, even via pb. Gezien lopende discussie over commercie en reclame maken, plaats ik hier geen namen van bedrijven.
Jolanda

In dit geval is de wand beplakt met de foto. Nog een voorbeeld:

Als je meer wilt weten, even via pb. Gezien lopende discussie over commercie en reclame maken, plaats ik hier geen namen van bedrijven.
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
De TS (Nikonijn) is toch niet toevallig de bestuursvoorzitter van fotokonijnenberg.nl met een inkomen van meer dan de Balkenedenorm?Jolanda schreef: Als je meer wilt weten, even via pb. Gezien lopende discussie over commercie en reclame maken, plaats ik hier geen namen van bedrijven.
Jolanda

- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Cool zeg Jolanda !
Is dit materiaal van jezelf ?
Mag ik ook PB ?
Is dit materiaal van jezelf ?
Mag ik ook PB ?
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Hoi a90,
jammer genoeg geen beelden van mezelf door het kantoor. Vaste binnenhuisarchitecte die de lijn van het 'moeder'-bedrijf consequent doorzet. Gebruikt beelden van de beeldbank. Heb wel al wat mogen maken voor de directiekamer.

Dit is 'gewoon' op canvas, de Markt van Bergen op Zoom.
Stuur pb-tje wel even.
Jolanda
jammer genoeg geen beelden van mezelf door het kantoor. Vaste binnenhuisarchitecte die de lijn van het 'moeder'-bedrijf consequent doorzet. Gebruikt beelden van de beeldbank. Heb wel al wat mogen maken voor de directiekamer.

Dit is 'gewoon' op canvas, de Markt van Bergen op Zoom.
Stuur pb-tje wel even.
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
VakColor in Buchten kan dit volgens mij wel verzorgen. En Buchten is voor jou dichtbij?
Hallo
Ben eigenlijk ook wel benieuwd in hoe of wat.
Want de oplossing uit deze Topic heeft bij mij nog niks opgeleverd
Groet Kroontje
Ben eigenlijk ook wel benieuwd in hoe of wat.
Want de oplossing uit deze Topic heeft bij mij nog niks opgeleverd
Groet Kroontje