Bestand toevoegen aan iTunes ( Opgelost )

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.
Plaats reactie
Kroontje

Bestand toevoegen aan iTunes ( Opgelost )

Bericht door Kroontje » vr okt 15 2010 9:39 pm

Hallo
Ik heb weer eens wat :)
Nu heb ik alle afleveringen van D Town TV. Behalve aflevering 11
Deze staat op een ander computer.
Nu probeer ik met allerlei manieren om dat bestand toe te voegen aan de map DTown, zodat deze ook zicht baar is met de rest.
Als ik met Ctrl O een bestand wil toevoegen komt hij in een nieuwe bibliotheek terecht onderaan. En dat is niet de bedoeling :?

Is er nog een iTunes techneut die mij verder kan vertellen hoe dat anders kan :wink: op een windows computer.
Had begrepen dat er nog verschil in zit...Mac of Windows :wink:

Groet Kroontje
Laatst gewijzigd door Kroontje op zo okt 17 2010 2:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Corbr
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****

Re: Bestand toevoegen aan iTunes

Bericht door Corbr » za okt 16 2010 11:20 am

Sinds 1 week ben ik de gelukkige bezitter van een Mac. (Zo'n hele grote). Ik ben nu druk bezig om mijn bestanden over te zetten. De Afleveringen van D-Town TV had ik op mijn PC al als MP4 opgeslagen. Ik kon ze gewoon kopieren naar de Finder op mijn mac. En afspelen lukt ook.

gr
Cor

emiel
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: Bestand toevoegen aan iTunes

Bericht door emiel » za okt 16 2010 2:38 pm

wat je even zou kunnen controleren is de Info van je oude dtown afleveringen en die van de nieuwe. iTunes sorteert en groepeert daar nl op. klik even op een goede dtown en dan rechtermuis, Toon Info. Dan even het tabblad Info klikken en dan zie welke velde allemaal ingevuld zijn. Neem alles exact over in die ene aflevering die niet goed staat op uiteraard het nummer van de aflevering na (staat waarschijnlijk in het veldje ' naam' ).

dan ok en alles zou zomaar goed kunnen staan.

ajuus
emiel

Kroontje

Re: Bestand toevoegen aan iTunes update

Bericht door Kroontje » za okt 16 2010 4:07 pm

Hallo

Dank voor je jullie reactie :wink:
Ik ga het vanavond proberen op jouw manier emeil, want gewoon kopiëren werkte niet.
Laat het hier weten of het gelukt is :wink:

Update: En Jawel dat was de goede tip.
Heb hem netjes kunnen toevoegen :wink:
Dank hiervoor :wink2:

Groet Kroontje

Plaats reactie

Terug naar “Computer hardware en software algemeen”