Sorry voor de late reactie zit niet vaak op het form, zag je oproep dus.........gewoon peter schreef:Late reactie Jack, maar wel lijkt het een hele mooie, heb hem opgeschreven en maybe some day, bedankt en groet, peterPe2jca schreef:Als afstand niets uitmaakt bijvoorbeeld 1 dag reizen [ het is 850km vanuit breda] , kan ik het tierfreigelande in het bayrische wald aan bevelen. ben er net 10 dagen geweest en heb schitterende foto's kunnen nemen van, beren, wolven, linx, otter, herten, wilde zwijnen.
Het dieren park is vrij toegankelijk allen voor het parkeren moet je geld betalen en dat is €2,- per dag van 08:00 - 22:00.
Let wel als je gaat neem er de tijd voor de dieren laten zich niet regiseren dus als ze er zijn moet je geduld hebben, ik heb bijvoorbeeld bij de beren gestaan en ongeveer 2uur moeten wachte voordat deze tevoorschijn kwamen.
Hier een link naar de info van het park . http://www.bayerischer-wald.de/aktivite ... -wald.html
Kijk ook even op mijn web pagina : fotojanssen.com [natuurfoto's] voor de foto's van vorig jaar, de foto's van dit jaar moet ik er nog opzetten.
Het is de moeite waard om daar na toe te gaan, beste tijd is het voor of het najaar.
gr jack
In de winter maanden is het ook een prachtiggebied om er naar toe te gaan, ik zelf wil de linx en de beren nog weleens in de sneeuw fotograferen, dus misschien dat ik dat ook nog weleens doe. Maar dan moet de auto eerst voorzien worden van winterbanden en ik wil dan wel met meer mensen gaan is gezelliger dan alleen.
gr jack