Hoi Noortje53,
Ziet er erg fraai uit. Meestal heb ik helemaal niets met macro, maar soms kom je erg mooi werk tegen. Dit is daar een voorbeeld van, fijn van kleur, mooi scherp en onscherp. Lekker doorgaan met macro en vooral ons hier de resultaten laten zien.
Eerste serieuze macro
- ArjanAanraad
- Clublid

- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Eerste serieuze macro
Sorry, een saaie toevoeging want ik heb hier niks op aan te merken. Gewoon een prachtige plaat, mooi in compo en kleurstelling.... vermenigvuldigen en in de verkoop doen bij elke kiosk en je loop binnen! :mrgreen:
- Mieke53
- Forumlid

Je mag een beetje meedelen als ik binnenloopSnadaa schreef:Sorry, een saaie toevoeging want ik heb hier niks op aan te merken. Gewoon een prachtige plaat, mooi in compo en kleurstelling.... vermenigvuldigen en in de verkoop doen bij elke kiosk en je loop binnen! :mrgreen:
Dankje voor je compliment.
Groet,
Mieke
- ArjanAanraad
- Clublid

- Contacteer:
Daar hou ik je aan!noortje53 schreef:Je mag een beetje meedelen als ik binnenloopSnadaa schreef:Sorry, een saaie toevoeging want ik heb hier niks op aan te merken. Gewoon een prachtige plaat, mooi in compo en kleurstelling.... vermenigvuldigen en in de verkoop doen bij elke kiosk en je loop binnen! :mrgreen:.
Dankje voor je compliment.
Groet,
Mieke