Rondrit in Friesland

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
roes
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Rondrit in Friesland

Bericht door roes » di okt 26 2010 12:29 am

Daar zou ik voorlopig toch maar even mee wachten Flippie :lol: :lol: :lol: :lol:
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven

Cookie1397
Clublid
Clublid

Bericht door Cookie1397 » di okt 26 2010 12:55 am

Mooie serie kroontje, kwam daar vroeger heel vaak. De familie komt daar vandaan en die hadden 3 zeilboten dus daar werd veel gebruik van gemaakt tijdens vakanties etc.
Nikon Z Z & de maskers

Kroontje

Bericht door Kroontje » di okt 26 2010 6:08 pm

flippie17 schreef:Gave sfeerplaatjes zeg, daar mag ik graag naar kijken, maar op foto 4 zie ik hele rare verspringende lijnen aan de mast. Heb je daar een verklaring voor ???? Of ben ik de enige dit dit ziet.
Heb je goed gezien :wink: Foutje vanaf mijn zijde :oops: Weet nu aan de hand van een ander draadje dat ik de Shift in gedrukt moet houden als ik ga schalen :wink:
Inmiddels aangepast :wink: Update Niet dus :? Op de pc staat hij wel goed...Ik weet niet hoe dat komt :?:
Ed Schouten schreef:Mooie serie kroontje, kwam daar vroeger heel vaak. De familie komt daar vandaan en die hadden 3 zeilboten dus daar werd veel gebruik van gemaakt tijdens vakanties etc.
Water zat daar in Friesland...Nu wat eet tentjes erbij :wink: want daar zijn er niet veel van..Is gebleken onderweg ( dorp naar dorp ) :mrgreen:

Groet Kroontje

Kroontje

Bericht door Kroontje » di okt 26 2010 6:34 pm

Hallo

Nu is foto 4 wel goed :wink:

Kroontje

Cookie1397
Clublid
Clublid

Bericht door Cookie1397 » di okt 26 2010 11:37 pm

Kroontje schreef:Water zat daar in Friesland...Nu wat eet tentjes erbij :wink: want daar zijn er niet veel van..Is gebleken onderweg ( dorp naar dorp ) :mrgreen:

Groet Kroontje
Dat is de reden dat ik in het westen werk, niet zo veel restaurants en hotels als in de randstad :wink:
Nikon Z Z & de maskers

rene de wit

Bericht door rene de wit » wo okt 27 2010 7:37 am

Hi Kroontje,

ik zie dat je nog steeds Intruder rijdt !
Dat doe je al lang ! Ben jij nog steeds lid v.d. Intruderclub (ik niet meer, alhoewel ik de mijne wel nog steeds heb en gebruik)

grt Rene de Wit (dorpsgenoot van Wil Ciere)

Jomar

Bericht door Jomar » wo okt 27 2010 10:51 am

Leuke duidelijke serie !
Dan zie je dat ons land toch echt wel hele mooie stukken kent :D
Mooi vast gelegd, een fijne serie welke lekker weg kijkt

Kroontje

Bericht door Kroontje » wo okt 27 2010 5:21 pm

rene de wit schreef:Hi Kroontje,

ik zie dat je nog steeds Intruder rijdt !
Dat doe je al lang ! Ben jij nog steeds lid v.d. Intruderclub (ik niet meer, alhoewel ik de mijne wel nog steeds heb en gebruik)

grt Rene de Wit (dorpsgenoot van Wil Ciere)
Heb je even een PBtje gestuurd :wink:
Jomar schreef:Leuke duidelijke serie !
Dan zie je dat ons land toch echt wel hele mooie stukken kent :D
Mooi vast gelegd, een fijne serie welke lekker weg kijkt
Dank je Jomar...Yep Nederland is mooi zat. rijd vanaf 1988 en heb nog niet alles gezien.

Groet Kroontje

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”