1.
Deze is nog in kleur (zoals je ziet),
2.

3.

4.

En drie in zwart-wit.
Ik weet dat de onderkant van 2 wat donker is, maar ik heb meestal de neiging ze wat donder te maken, vind ik mooi...
Alvast bedankt,
Krista
Ach, we gaan weer richting de Kerst he, dan wordt de neiging om bomen aan te steken bij mij altijd nogal sterk.gewoon peter schreef:Krista, ik vond vooral 4 heel erg mooi, maar wat je in de 2e ronde gedaan hebt, sorry, waarom heb je bij die mooie boom de verlichting aangestoken? Zonde, groet, peter![]()
![]()
Had zelf allerliefst een serie met mooie kayakkers gezien, maar die waren niet voorhandenCroCo schreef:Mooie serie, met als topper foto 4.
De minste is voor mij foto 2. De kassen vind ik echt storend.
Wat is mis de samenhang van de serie. Persoonlijk had ik liever een mooie serie met kayakkers gezien.
Maar door een kayak verleden ben ik bevooroordeeld![]()
Krista schreef:Ach, we gaan weer richting de Kerst he, dan wordt de neiging om bomen aan te steken bij mij altijd nogal sterk.gewoon peter schreef:Krista, ik vond vooral 4 heel erg mooi, maar wat je in de 2e ronde gedaan hebt, sorry, waarom heb je bij die mooie boom de verlichting aangestoken? Zonde, groet, peter![]()
![]()
Ben het met jullie eens, vond foto 4 zelf eerst ook mooier.
Had zelf allerliefst een serie met mooie kayakkers gezien, maar die waren niet voorhandenCroCo schreef:Mooie serie, met als topper foto 4.
De minste is voor mij foto 2. De kassen vind ik echt storend.
Wat is mis de samenhang van de serie. Persoonlijk had ik liever een mooie serie met kayakkers gezien.
Maar door een kayak verleden ben ik bevooroordeeld![]()
![]()
Nee, flauw. Ik had natuurlijk veel meer foto's met kano's erop, maar die vond ik zelf gewoon veel minder, dus vandaar dat ze er niet bij staan.
Met die kassen heb ik niet zo''n probleem, maar da's natuurlijk persoonlijk.
Bedankt weer voor de tips en de complimentjes![]()
Krista
Dat dacht ik al. Ik werk bijna nooit met een statief. Ik loop vaak met een kruk en dan is dat erg lastig; cameratas, camera, kruk, en dan ook nog een statief meesjouwen. Merk toch steeds vaker dat ik het eigenlijk wel nodig heb, dus ik moet maar eens kijken. Heb nu een Velbon wiebelding van ruim twintig jaar oud, dus het wordt dan in ieder geval tijd voor een andere.Guy schreef: euh nou hoe je het had kunnen doen en zorgen dat je wolken niet overbelicht zijn en de rest wel normaal van kleur is 2 foto's maken waarvan de ene de wolken dan goed zijn en bij de andere de onderkant van de foto die had je over elkaar heen kunnen plakken en dan had je een goeie foto eruit gehaald!;) mist je dit op statief had gedaan natuurlijk!;)
Er zijn merken (o.a. Manfrotto) die een draagriem hebben om het statief aan je schouder te hangen. Is ook lang genoeg om kruislings te dragen.Krista schreef:Dat dacht ik al. Ik werk bijna nooit met een statief. Ik loop vaak met een kruk en dan is dat erg lastig; cameratas, camera, kruk, en dan ook nog een statief meesjouwen. Merk toch steeds vaker dat ik het eigenlijk wel nodig heb, dus ik moet maar eens kijken. Heb nu een Velbon wiebelding van ruim twintig jaar oud, dus het wordt dan in ieder geval tijd voor een andere.Guy schreef: euh nou hoe je het had kunnen doen en zorgen dat je wolken niet overbelicht zijn en de rest wel normaal van kleur is 2 foto's maken waarvan de ene de wolken dan goed zijn en bij de andere de onderkant van de foto die had je over elkaar heen kunnen plakken en dan had je een goeie foto eruit gehaald!;) mist je dit op statief had gedaan natuurlijk!;)
Als je die twee foto's in kwestie neemt, doe je dat dan met auto-bracketing of stel je de belichting gewoon twee keer in?