Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
1.

2.

Bewerkt met ViewNX2

Henk schreef:#1: Doet mij helemaal niets; kunstwerk vind ik niet interessant. Compositie vind ik wel ok.. Foto op zich is wat grauw, kleuren kijken niet echt lekker.
gewoon peter schreef:Vooral 1 leuk, kunstwerk en ik denk dat het cynisch bedoeld is.
@Henk, ieder een smaak. Nu is het zoals Pietje zegt heel lastig vast te leggen. Het ligt namelijk naast een bedrijf en er loopt een fietspad in een kronkel omheen. Daardoor niet ideaal maar zoals Peter zegt lekker cynischpietje-nukem schreef:oto 1
Langs dit kunstwerk fiets ik bijna elke dag en vind het moeilijk hoe dit goed vast te leggen.
Compositie is in deze vrij goed, maar misschien nog iets van het fietspad af?
De kleuren ogen hier ook iets grauw, maar dat ligt ook aan de weersomstandigheden.

Met de opmerking over 4, kan ik me een beetje in vinden.Cees Laarman schreef: #4 zou ik staand gemaakt hebben en bij de laatste had ik een paar seconden gewacht met afdrukken.
Dank voor je eerlijke antwoord.Cees Laarman schreef:Andere keren kunnen je foto's me meer bekoren dan deze serie.
#1 is nogal donker, #2 onrustig, #3 idem, #4 zou ik staand gemaakt hebben en bij de laatste had ik een paar seconden gewacht met afdrukken.
Ik zal hem is nemen met de 35mm f1.8George Fennes schreef:Ik denk alleen met de standbeelden dat je met een groter diafragma had mogen werken, daardoor komen ze meer los van de achtergrond.