1

2

3

Ligt ver weg in de bossen bij onze zuiderburen. Ik ga je niet vertellen waar precies. Deze 'tak' van fotografie behoort tot wat ze noemen: urbexfotografie. Het is het vastleggen van vervallen plaatsen, die in het algemeen door iemand in beheer zijn, maar lang niet onderhouden zijn. Locaties kun je zoeken op het net zoals wij dat doen......éénmaal gevonden ga je proberen om binnen te komen en het vast te leggen. Als je een indruk wilt krijgen kun je even op mijn Flickrpagina kijken. Dan krijg je misschien een betere beeld. Het is dus allemaal verboden terrein en we willen niet dat daar iedereen plots heen rijdt voor wat fotootjes, zodat de plek binnen de kortste keren getrashed wordt. Misschien flauw, maar het gebeurd, mede door alle info op het internet en met eigen ogen gezien.Marti58 schreef:een vraagje waar is dit ?
Dat dus nog wel ja... Die heb ik bewust niet in een compo opgenomen. Het waren er zo'n 6 á 7 waar een vers bloempje bij lag.....Ivan10 schreef:Goed voor een horror film. Foto 2 is het mooist. Vraag me af of er nog familie komt om er bloemen te leggen. De bordjes zijn gelukkig wel keurig leesbaar.