De roofvogels waren er in grote getale, alleen wilde ze niet echt meewerken, ik werd er gewoon chagrijnig van. Of ze vlogen weg of ze zaten te ver weg en er was ook te weinig licht voor een mooie foto. Foto is flink gecropt.
Laatst gewijzigd door GTJ op zo okt 31 2010 6:32 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Leuke serie zo, Martijn. Je zou ze eigenlijk een beetje moeten bewerken. Het water heeft nu iedere keer een andere kleur.
Gisteren een paar uur naar het uilenpark in Beesd geweest om voor het eerst mijn D300s uit te proberen. Samen met mijn zoontje van 10 die met mijn D70s en 70-300 heeft rondgesjouwd. Wel een beetje sneu dat dankzij mijn onoplettendheid de meeste foto's van hem onscherp waren. Vanwege het gaas wilde hij liever met de hand scherpstellen. Maar mijn oculair stond nog afgesteld op mijn ogen (en dan zonder mijn bril) Heel jammer want er zaten best leuke tussen. Daarnaast was het erg donker en hij let niet op sluitersnelheid. Daar kwam ik gelukkig daar al achter dus toen heb ik de iso opgeschroefd. Ik ben 3 uur aan het fotoshoppen geweest om er nog iets van proberen te maken.
Dank je wel, maar dit waren mijn foto's, daar heb ik weinig aan gedaan. Alleen van RAW naar JPEG omgezet. Die van mijn zoontje zijn geshopped (hij had een dikke 100 foto's gemaakt !)
Dit is een van de scherpere van hem:
@vulture
Ondanks de regen en de zee mag die plaat er best wel wezen dunkt me.
Die verenpakket komt goed uit de verf tegen de rotsen.
En de regen druppels maken het af