EXIF: 1/6 sec. f/8. iso 1600, 16-85 @35 mm
Tony D

Dank je, Peter. Je hebt gelijk dat hij rechts onder uitgebeten is.gewoon peter schreef:Tony, schitterende foto, mooi van kleur, sfeer goed, compo mooi. Maar kun je rechtsonder niet een klein beetje ophalen? Zou hem voor mij 100% maken. groet, peter

Deze ziet er idd mooier uit onder in die hoek.gewoon peter schreef:Tony, heb er een klein randje afgehaald en meer krijg ik er niet op maar waarschijnlijki met de originele NEF wel. Succes er mee en oh ja, ik werk met Capture NX2 .
4 sturingspunten verdelen over het witte vlak, koppelen, dan naar helderheid/contrast en maar wat spelen met de schuifjes. groet, peter
Tony, oké, maar volgens mij ligt het wel een beetje aan jou,Tony D schreef:Deze ziet er idd mooier uit onder in die hoek.gewoon peter schreef:Tony, heb er een klein randje afgehaald en meer krijg ik er niet op maar waarschijnlijki met de originele NEF wel. Succes er mee en oh ja, ik werk met Capture NX2 .
4 sturingspunten verdelen over het witte vlak, koppelen, dan naar helderheid/contrast en maar wat spelen met de schuifjes. groet, peter
Ik heb geen NX2, ik doe het in Photoshop CS3 en daar kreeg ik het niet voor elkaar.
Dat zal ongetwijfeld aan mij liggen en niet aan CS3![]()
Ik ga het van de week nog wel eens proberen.
Tony D

Mijn bankrekening ziet het anders: CS3 kostte me nietsgewoon peter schreef:Tony, oké, maar volgens mij ligt het wel een beetje aan jou,Tony D schreef:Deze ziet er idd mooier uit onder in die hoek.gewoon peter schreef:Tony, heb er een klein randje afgehaald en meer krijg ik er niet op maar waarschijnlijki met de originele NEF wel. Succes er mee en oh ja, ik werk met Capture NX2 .
Ik heb geen NX2, ik doe het in Photoshop CS3 en daar kreeg ik het niet voor elkaar.
Dat zal ongetwijfeld aan mij liggen en niet aan CS3![]()
Ik ga het van de week nog wel eens proberen.
Tony D![]()
![]()
![]()
Je hebt NEF files, een Nikon; wat wil je nog meer? Alle voorwaarden om het optimale uit je NEF files te halen doe je met Capture NX2! Maar er zijn mensen die dat anders zien.
![]()
groet, peter