Hangen in Breda

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
dinger

Hangen in Breda

Bericht door dinger » zo okt 31 2010 9:52 pm

Dag Allen,

Tijdje niet zo actief geweest op NCN, uiteraard wel gefotografeerd. En dan heb ik volgens mij mooie foto's gemaakt op mijn kleine LCD-schermpje.
Maar dan kom ik thuis en op de PC valt kwaliteit tegen... Blijven oefenen Dinger.

Vorige week vrijdag mijn zoon opgehaald in Breda en gecombineerd met bezoek aan foto expositie. Was erg leuk en soms ook indrukwekkend.
Hier aantal foto's (soms van foto's) onder het kopje hangen in Breda

1 hangjongeren in breda

Afbeelding

2 IAansprekende foto uit reeks van jongeren in Zuid afrika

Verwijderd

3 zielig en verdriet

Afbeelding

4 Hangen op bank na orkaan Catharina, ook indrukwekkende serie

Verwijderd

5 Gewoon een muur in Breda

Afbeelding

Hoor graag wat jullie er van vinden en leertips zijn natuurlijk welkom!
Laatst gewijzigd door dinger op di nov 02 2010 10:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

krollebolleke

Re: Hangen in Breda

Bericht door krollebolleke » ma nov 01 2010 10:31 pm

dit is zeer goed, ben nu pas in het bezit van een D300s heb nog wel wat te leren
je hebt wat je moet hebben : een prima toestel en bovendien een ZEER goed oog voor beelden

krollebolleke

Bericht door krollebolleke » ma nov 01 2010 10:35 pm

enkel jammer dat ik bij het nalezen niet weet welke foto's echt van jou zijn en dat is jammer[/b][/b][/b][/b]

drvdijk

Bericht door drvdijk » ma nov 01 2010 10:50 pm

Vooral nummer 2 vind ik echt heel erg aanspreken, met name omdat die skater probeert over het hek heen te springen! Inhoud van die foto spreekt mij dus heel erg aan! Erg mooie foto :)

Nummer 1 is leuk omdat je moet zoeken naar wat er zich afspeelt in de foto. Ik weet niet wat er zou gebeuren als je iets meer van de onderkant zou laten zien? Misschien dat het effect dan volledig weg is hoor, maar gezien de hoeveelheid ruimte aan de bovenkant mist er misschien iets aan de onderkant

dinger

Bericht door dinger » di nov 02 2010 11:02 am

Bedankt voor de reactie! en ja de mooiste: de foto nummer 2 en 4 zijn foto's van foto's dus niet van mijn hand. Ik heb dat in de titel dus onvoldoende duidelijk aangeven.
Deze foto's spraken mij ook erg aan. Vandaar foto van gemaakt als 'inspiratie' voor eigen materiaal. En vond ze wel passen in thema: hangen in Breda.
Ik zal nog eens gaan spelen met de uitsnede van foto 1.

Grojan
Forumlid
Forumlid

Bericht door Grojan » di nov 02 2010 11:33 am

Foto 1 kan omdat je hier laat zien hoe de expositie er uit ziet in Breda, foto 2 en 4 zijn foto's gemaakt door iemand anders die je hier plaatst zonder toestemming of naamsvermelding, dit kan en mag niet.

Groeten Jan

Pe2jca
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Pe2jca » di nov 02 2010 12:54 pm

Het is jammer dat deze expositie nu afgelopen is, de foto's die hier getoon worden waren onderdeel van breda photo een evenement dat om de twee jaar gehouden wordt in breda. De foto's hebben van 16 sept t/m 24 okt in breda gehangen zowel buiten als binnen zijn toen foto's geexposeerd over verschillend onderwerpen. Tijdens dit evenement worden er ook een drietal workshops gegeven op een bepaalde dag meestal is dat op een zondag, ook is er de mogelijkheid dan om een portfolio bespreking te hebben. Tevens worden er ook lezingen georganiseerd waar de fotograven welke aan bredaphoto hebben meegewerkt hun werk presenteren.

Nog even het thema van bredaphoto dit jaar was "TILT"

Nu maar weer wachten tot 2012 voor een nieuwe breda photo. :D :D :D

dinger

Bericht door dinger » di nov 02 2010 10:37 pm

Oeps helemaal niet bij stilgestaan :oops: . Bedankt voor de les Grojan. Ik zal de foto's verwijderen

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”