Foto 1

Dit lijkt wel Duitsland maar het is een van de vele kerken van Waardenburg (betuwe). Gefotografeerd vanaf de Waaldijk. Ondanks de verleiding van het licht en kleur heb ik geprobeerd het onderwerp zo goed mogelijk te laten uitkomen en te plaatsen. Was nog best lastig aangezien er vanaf de mooiste hoek een boerderij voor stond die verbouwd werd met een grote torenkraan ernaast en oranje zeil op zijn dak. Foto's zijn genomen in de namiddag. (mijn vrouw heeft mijn avatar geschoten)
Foto 2

De waaldijk ter hoogte van Neerijnen. Lekker tegenlicht (kan er niks aan doen, dat werkt als een magneet). Diverse belichtingen geprobeerd en gelukkig zat er een tussen die qua licht voor mij de sfeer gaf die ik hoopte. Maar zoals ik in de vorige bespreking als tip las, heb ik nu toch geprobeerd me voor te stellen hoe een ander er naar zou kijken die niet daar ter plekke was en dat blijft erg moeilijk. Heb een hele serie (best geslaagde) tegenlicht opnames gemaakt, blijft mijn favoriete bezigheid.
Foto 3

Paardjes ergens langs de dijk.
Foto 4

Voor mijn doen een wat, qua compositie, ongebruikelijke foto. Het was geen plaatje wat mijn aandacht trok. Maar ik heb hier geprobeerd om , zeg maar, van niets toch iets te maken. Alsof het een soort opdracht was. Ben benieuwd wat jullie daar van vinden.
Niet ter beoordeling maar ter info: Het expeditie voertuig op de dijk:
http://lh6.ggpht.com/_5TxezEynKzM/TNHS4 ... C_3940.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben benieuwd naar de reacties.