Nee, geen American football. Maar de USS Intrepid met enkele vliegtuigen.
Is het een beetje gelukt, de collage.
Groetjes Krizz

Ik zie het idd nu ook, wij gaan het is nader onderzoeken. De schuine letters is bewust gedaan dit i.v.m. het lettertype van de New York Yets.Netjes uitgevoerd op het lettertype van Jets na, wat is daar gebeurd? Ik bedoel de kleine streepjes eronder/boven en rechts bij de S
Jammer? nee, zelf vind ik van niet. Als los staande foto komen deze mensen misschien beter tot hun recht.alleen wel jammer van die mensen op de foto rechts

Dit kan ik idd wel begrijpen, het was ook niet de bedoeling om duidelijke link te maken tussen he Amarican Football team en de vliegtuigen. Het was alleen om niet gelijk de verwachting te scheppen dat het om het Amarican Football team ging.Ik vind de titel nog net niet helemaal top want je legt nu een relatie tussen New York en Jets en dat is niet wat je terug ziet op de collage. Zou bv "The USS Intrepid Jets" niet beter zijn....

Mag je van mij lekker zelf weten, neemt niet weg dat ik het een prima college vind!krizz schreef:Dit kan ik idd wel begrijpen, het was ook niet de bedoeling om duidelijke link te maken tussen he Amarican Football team en de vliegtuigen. Het was alleen om niet gelijk de verwachting te scheppen dat het om het Amarican Football team ging.Ik vind de titel nog net niet helemaal top want je legt nu een relatie tussen New York en Jets en dat is niet wat je terug ziet op de collage. Zou bv "The USS Intrepid Jets" niet beter zijn....
Wat het lettertype van "Jets" betreft dit ga ik idd aanpassen.
Gr Krizz