Riskante hobby !

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
gisela
Forumlid
Forumlid

Re: Riskante hobby !

Bericht door gisela » ma nov 01 2010 3:52 pm

Ik had later, hiervan alsnog een melding van gemaakt,dronken en of drugs is een absoluut no-go. :evil: :evil: :evil:
Trouwens een hele mooie plaat.
Groetjes Gisela.
Ik ben niet bang om langzaam voorwaarts te gaan,maar alleen bang om stil te staan.
Gisela.

Frankie
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Frankie » ma nov 01 2010 9:05 pm

Nogmaals bedankt voor de reacties. Ter info: kenteken heb ik inderdaad genoteerd en 'na afloop' opnieuw politie gebeld. Daar kun je echter niet meteen terecht, dat gaat op afspraak. Gelukkig nog wel deze week...

Cees
Forumlid
Forumlid

Bericht door Cees » ma nov 01 2010 9:26 pm

Frankie schreef:Nogmaals bedankt voor de reacties. Ter info: kenteken heb ik inderdaad genoteerd en 'na afloop' opnieuw politie gebeld. Daar kun je echter niet meteen terecht, dat gaat op afspraak. Gelukkig nog wel deze week...

Geen wonder dat de Nederlander niets meer aangeeft: http://www.telegraaf.nl/binnenland/8088 ... tml?p=39,1" onclick="window.open(this.href)return false; of hier:
http://www.nu.nl/binnenland/2368608/vee ... orgen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

Gideon
Forumlid
Forumlid

Bericht door Gideon » za nov 06 2010 3:18 pm

Mooie plaat, heeft je wel wat ellende gekost, maar het resultaat mag er dan ook wezen

Myriad schreef: Als automobilisten zich nou eens wat meer aan de maximum snelheid houden, dan zijn er ook minder van dit soort verknipte (rand)figuren.
Grappig dat er nog steeds naïeve mensen zijn die geloven dat Politie staat te flitsen vanwege de verkeersveiligheid. Jij geeft zeker ook nog je pincode van je pinpas af per email? :twisted:

GTJ
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door GTJ » za nov 06 2010 3:49 pm

Myriad schreef:Lekker creatief bezig geweest Frankie; mooie plaat!
Als automobilisten zich nou eens wat meer aan de maximum snelheid houden, dan zijn er ook minder van dit soort verknipte (rand)figuren.
Mooie foto, maar ik snap niet wat dit verhaal met snelheidovertredingen te maken heeft.

Jasiu
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Jasiu » za nov 06 2010 5:52 pm

Apropo ... een aanvulling op mijn eerdere bericht ( overigens, het blijkt een Eindhovense uitvinding te zijn)
even op google zoeken, en je kan er filmpjes/demo's van zien ... :wink:

X-Marker zelfverdediging...

Dit luxe pakket bevat de X-marker, een handleiding en de clip waarmee de X-marker aan broek, tas of elders bevestigd kan worden. X-marker is de enige legale zelfverdedigingsspray in Nederland!
(Qua uiterlijk zou hij verward kunnen worden door het wettelijk verboden traangas of pepperspray maar x-marker is niet verboden door de Nederlandse wetgeving).

Dit houdt in dat hij alleen in noodsituaties gebruikt mag worden. Dit betekent grofweg wanneer lijf, eerbaarheid of goederen in gevaar zijn of zullen gaan komen.
Levertijd: 3 t/m 7 dag(en)
24,95 € Prijs incl. BTW, excl. verzendkosten
>>> Mijn "KRITIEK" is altijd mijn eerlijke "MENING" en nooit mijn "COMMENTAAR" <<<

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”