Nou in mijn ervaring bereik je veel meer als je zakelijk blijft. De meeste winkeliers die ik ken zijn absoluut niet onder de indruk van emotionele uitbarstingen (die maken ze wel vaker mee) en onbetrouwbare winkeliers geven sowieso al dusdanig weinig om hun klanten dat je dan meestal helemaal 0 op rekest krijgt. En als ik als klant zo'n uitbarsting meemaak in een winkel (wat meer dan eens is gebeurd) denk ik eerder iets over het gedrag van de betreffende klant dan dat van de winkel...JanR schreef:Klinkt vergezocht maar bij een onbetrouwbare winkelier mag en moet je soms even emotioneel door het lint gaan.En dan is het juiste moment een volle winkel.
Aangeven dat je een advocaat etc. inschakelt, best, maar met emotioneel of boos worden werk je je zaak in de meeste gevallen alleen maar tegen. Ik ben er nog altijd uitgekomen door zakelijk te blijven. Je hebt immers ook een zakelijk meningsverschil met die persoon, het is geen familie en je bent er niet mee getrouwd...
