kapotte D80

Discussies over fotografie met de D70, D70s, D80, D90, en D7x00 serie. Nikon's semi-pro lijn met een DX-formaat sensor.
ReneG
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: kapotte D80

Bericht door ReneG » di okt 19 2010 2:20 pm

JanR schreef:Klinkt vergezocht maar bij een onbetrouwbare winkelier mag en moet je soms even emotioneel door het lint gaan.En dan is het juiste moment een volle winkel.
Nou in mijn ervaring bereik je veel meer als je zakelijk blijft. De meeste winkeliers die ik ken zijn absoluut niet onder de indruk van emotionele uitbarstingen (die maken ze wel vaker mee) en onbetrouwbare winkeliers geven sowieso al dusdanig weinig om hun klanten dat je dan meestal helemaal 0 op rekest krijgt. En als ik als klant zo'n uitbarsting meemaak in een winkel (wat meer dan eens is gebeurd) denk ik eerder iets over het gedrag van de betreffende klant dan dat van de winkel...

Aangeven dat je een advocaat etc. inschakelt, best, maar met emotioneel of boos worden werk je je zaak in de meeste gevallen alleen maar tegen. Ik ben er nog altijd uitgekomen door zakelijk te blijven. Je hebt immers ook een zakelijk meningsverschil met die persoon, het is geen familie en je bent er niet mee getrouwd... :lol:
Spul waarmee je foto's maakt...

jelulu

Bericht door jelulu » vr okt 22 2010 8:45 pm

hoi,

ik heb contact gehad met Nikon, omdat het een Nederlands model is krijg ik 2 jaar garantie.
Goed opgelost dus :P :P

gongon
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door gongon » vr okt 22 2010 11:18 pm

Zo dat is inderdaad goed opgelost.
Groetjes Gonnie.

Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.

dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » zo okt 31 2010 11:36 am

Gefelictieerd , hoop dat je weer snel plezier van je d80 kunt hebben ..

jelulu

Bericht door jelulu » zo okt 31 2010 4:09 pm

Ik heb 'm al weer een paar dagen in huis, en heb 'm verkocht.
Ik ga voor de Nikon D7000 :D

dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » vr nov 05 2010 3:36 pm

jelulu schreef:Ik heb 'm al weer een paar dagen in huis, en heb 'm verkocht.
Ik ga voor de Nikon D7000 :D
Ga je volgens mij veel plezier aan beleven als ik de specificaties bekijk tenminste :D

dragontales

Bericht door dragontales » zo nov 07 2010 8:18 pm

Als blijkt dat fabricagefout is (Iweet niet wat er kapot is) dan heb je zelfs na 10 jaar nog garantie dat is in nederland altijd al zo geweest en sinds enkele jaren ook europees eregeld.

Plaats reactie

Terug naar “D70(s), D80, D90, D7x00”