Flits!

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
dinger

Flits!

Bericht door dinger » ma nov 08 2010 8:53 pm

Ik kwam een plaatsgenoot en Nikkon-gebruiker tegen in de trein. In mijn zoektocht naar een flitser vroeg ik welke hij heeft aangeschaft. Dat bleek de SB-600 te zijn die ook op mijn lijstje stond! Dus op de koffie voor wat uitleg en even voelen. Uiteraard ook mijn D3000 meegenomen om ook uit te proberen. Ik had alleen mijn 55-200 erop zitten en daar onderstaande foto mee gemaakt. Is dus mijn eerste flitsfoto! Wat een leuk en nuttig speelgoed :lol:
Uiteraard toestemming gevraagd of ik dit portret mocht gebruiken, model is zon bruin, maar de huidskleur iets minder rood is mooier?

1
Afbeelding

pietje-nukem
Forumlid
Forumlid

Re: Flits!

Bericht door pietje-nukem » ma nov 08 2010 11:23 pm

Wat kan die man je strak aankijken zeg :mryellow:
Maar inderdaad, het is wat te warm, kijk ook maar eens naar het wit van zijn ogen.
Zou toch ook het witte wenkbrouwhaartje bij zijn linkeroog wat proberen weg te corrigeren.
Pieter.
Nou, van mij ook de groeten

Hans Braakhuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Hans Braakhuis » di nov 09 2010 8:02 am

De automatische witbalans van je camera aanpassen. Het flitslicht is dermate afwijkend dat de automaat er niet mee om kan gaan.
Heb je de foto in RAW, dan kun je dat achteraf ook nog doen.

gewoon peter

Bericht door gewoon peter » di nov 09 2010 8:43 am

Mooie foto dinger, is hij rechercheur o.i.d., wat een blik, mooi strak en intensief. groet, peter

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”