Nee hoor, absoluut niet. Het enige wat ik niet echt mooi vind is dat plekje linksonderin. Kan niet helemaal thuisbrengen wat dat is. Lees dit draadje eens door voor de gein.Adriaan schreef:Arthur...neem je me nu in de maling?
Groet,
ALE
Nee hoor, absoluut niet. Het enige wat ik niet echt mooi vind is dat plekje linksonderin. Kan niet helemaal thuisbrengen wat dat is. Lees dit draadje eens door voor de gein.Adriaan schreef:Arthur...neem je me nu in de maling?
Ik zou zeggen, laat ze dit dan eens lezen!!! :mrgreen: :mrgreen:ALE schreef:Kun je ze dat even zelf zeggen svphans1956 schreef:Een klein puntje van kritiek![]()
De mascara van Barbara vind ik niet mooi! Zou wat mij betreft iets fijner opgebracht kunnen worden. Zoals bij het middelste meisje.
Wij geven dit bij wijze van spreken iedere dag aan, maar luisteren ho maar
![]()
Bedankt voor de complimenten,
ALE
Lekker mee doorgaan, Aad. Het gaat je prima af!!! En dat rechttoerechtaan maakt dat het echt en natuurlijk over komt.Adriaan schreef:Dankjewel Hans. Ik bloos een beetje want ik heb een "rechttoerechtaan" foto, zonder crop enzo doorgestuurd (voor de eerste keer op dit forum) omdat ik benieuwd ben naar de "ogen-methode".
Groeten: Aad.
Laat haar dit van mij dan maar niet lezenhans1956 schreef:Ik zou zeggen, laat ze dit dan eens lezen!!! :mrgreen: :mrgreen:ALE schreef:Kun je ze dat even zelf zeggen svphans1956 schreef:Een klein puntje van kritiek![]()
De mascara van Barbara vind ik niet mooi! Zou wat mij betreft iets fijner opgebracht kunnen worden. Zoals bij het middelste meisje.
Wij geven dit bij wijze van spreken iedere dag aan, maar luisteren ho maar
![]()
Bedankt voor de complimenten,
ALE